آخرشم میبینیم ونس راست میگه منبع آگاه دروغ تا الان که اینطور بوده.
@user170790420271 ساعت پیشدر پاسخ بهآخرشم میبینیم ونس راست میگه منبع آگاه دروغ تا الان که اینطور بوده.
@user17091005471918955521 ساعت پیشدر پاسخ بهمتاسفانه جنگرسانه ای رو باختیم . مردم به رسانه های داخلی بی اعتماد شدن و این خیلی بده .
@Alirezarezaei121 ساعت پیشدر خواست رهبری از ماپیگیری و مطالبه تحقق تفاهمنامه است!طبق متنتا وقتی بند ۱ یعنی عقب نشینی اسرائیل تحقق پیدا نکردهنباید مذاکره های هسته ای شروع شود.چرا در سویس، مذاکرات هسته ای مفصل شروع شده است؟
@Abbas_N1101 ساعت پیشدر پاسخ بهحرفای ونس رو پاکستان هم تایید کرده، منتظر حملات سنگین بعد از اینکه ذخایر نفت امریکا و اروپا پر شد هستیم، از برکات دیپلماسی ذلیلانه چیزی بیشتر از این نخواهد بود
@user1776504049591 ساعت پیشدر پاسخ بهروش خوبیه برای از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی در رفتناز قول فرد نامعلوم یه چیزی میگن که مردم رو آروم کننبعدم که گندش در میاد میگن ما نگفتیممنبع آگاه گفت
@user1777844907141 ساعت پیشدر پاسخ بهجواب اینها را باید رییس جمهور بدهدوعارف که متاسف هستم که اینها مسول ما هستند.اینقدر رییس جمهور حرف نزده که دیروز که حرف زده ترامپ امده با بی احترامی گفته مواظب حرف زدن ات باش.
@Rtyghj1 ساعت پیشدر پاسخ بهحذف نظرسنجی ۳۰۰ هزار نفری تابناک!
❌۸۴% مردم معتقدند تفاهم بین ایران و آمریکا به ضرر کشور است🔴 بعد از مخالفت ۸۴ درصدی شرکت کنندگان با مذاکرات، صفحه نظر سنجی از دسترس خارج شد!درسته که نظر سنجی حذف شد ولی عیار نظر مردم مشخص شد، اگر حرف و رای مردم ملاک هست، مردم مخالف هستند، والسلام✋️🔴 #بیداری_ملت 👇@bidariymelat
@AbuFarvah1101 ساعت پیشدر پاسخ بهشکی نیست که دشمنان مستکبر،نیات استکباری دارد امامشکل این است که متأسفانه مقامات مربوطه رسانه ای نیستندوبه موقع روایت رابه دست نمیگیرندوتودهن امثال ونس نمیزنندکه حتی کارکردروزانه اش رابه نتانیاهو گزارش میدهد.آنها خودشان کارمند دولتشان هستند وهمزمان رسانه هم هستند. انتظاراین است که اینجاهم، چنین باشد.
@Ali_zakey1 ساعت پیشدر پاسخ بهمتاسفانه رسانه های داخلی به دلیل محدودیت های مسخره و یک طرفه بازی کردن و همینطور صرفا منافع گروه خاصی رو در اولویت قرار دادن خیلی وقته جنگ رسانه ای و اعتماد مردم رو باختن. اونوقتم میگین چرا مردم خبراشونو از اینترنشنال یا کانال های تلگرامی و اینستا میگیرن. باید فضای آزاد بشه تا اعتماد مردم برگرده.
@user1781855645121 ساعت پیشدر پاسخ بهعراقچی قالیباف پزشکیان نکنید. دورغ نگید، تابع ولی فقیه باشد، رهبر نبایستی از شما تبعیت کنه شما باید از ایشان تبعیت کنید، ننگ بر خائن و وطن فروش تا کجا می خوایید ادامه بدید، شعار با مذاکره به شرط پیگیری شروط مردم و رهبری موافقت کرد نه این چیزی که دارید امضا می کنید، دائم ونس... می گن فلان و شماتکذیب
@Hasan_nouri1 ساعت پیشدر پاسخ بهدر این چهار ماه اخیر تجربه نشان داده همه تکذیب ها بعدا به واقعیت تبدیل می شود