@user170910000802844011719 فروردین 1405در پاسخ بهاوج نامردی از طرف ماست، حزب الله بخاطر ما وارد جنگی شد که هیچ ارتباطی بهش نداشت و بخاطر خون خواهی امام شهید امت وارد نبرد با اسراییل شد اما الان اسراییل میگه لبنان و حزب الله شامل آتش بس نیست و اونجا رو داره بمباران میکنه، این که نقص توافقه. واقعا نامردیه اگه بخواهیم سکوت کنیم.