7 اردیبهشت 1405

شایعه اینترنتی این روزها

۵ MB
درسته که اینترنت باید در شرایط خاص جنگی و به خاطر حساسیت ها باید محدود بشه ولی الان که خبری از جنگ نیست! محدودیت اینترنت اگر به خاطر امنیت زیرساخت ها و جلوگیری از عدم حمله سایبری هست، در زمان عادی که جنگ نبود هم این مورد بوده و هست و خواهد بودضمن اینکه اگر نگران زیرساخت ها هستیم اونها رو باید از دسترس اینترنت بین الملل خارج نگه دارید نه اینکه همه کاربران رو به بهانه این موضوع محدود کنید که یه موقع هک نشن یا اتفاقی نیوفته...الان نزدیک ۶۰ روز هست اینترنت قطعه و مشکلات امنیتی سیستم ها، عدم دریافت آپدیت و پچ امنیتی، عدم آپدیت سرورها و نرم افزارها کلی مشکل به وجود آورده و میاره ...
10:10 - 8 اردیبهشت 1405




1 پاسخ

@October718 اردیبهشت 1405
سلام جناب ترابی. ممنون از موضع‌گیری خوبتون. بی‌خود نیست فالووتون دارم.