چقدر دلنشینه که اینطور نوجونامون پای کار این خاک و سرزمین هستن
@Mina_Kashi23 اردیبهشت 1405تعليقًا علىچقدر دلنشینه که اینطور نوجونامون پای کار این خاک و سرزمین هستن
@Z_komaee24 اردیبهشت 1405تعليقًا علىاستفاده بهینه از تجمعات شبانه، خوبه که میدانهای دیگه هم ازین فرصت نهایت استفاده رو حهت تبیین فرهنگی، سیاسی، اقتصادی انجام بدن