تنها راه نجات وطن!

در این ایام مبارک، در این تجمعات شبانه‌روزی در خیابان‌های شهر، همه با هم باید یک دعای واحد داشته باشیم و به درگاه امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) استغاثه کنیم.
۶ MB
16:06 - 14 اسفند 1404
جامعه
حماسه و مقاومت
استان ها




7 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌معصومه فریدونی مقدم‌
@masoomehfm14 اسفند 1404
در پاسخ به
اللهم عجل لولیک الفرج

تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه سلیمانی‌
@Zayn140214 اسفند 1404
در پاسخ به
اللهم عجل لولیک الفرج

تصویر نمایه‌ی ‌عاطفه مالکی‌
@atefe_maleki14 اسفند 1404
در پاسخ به
بله دقیقا نصف موفقیت به تضرع و‌ استغاثه ست

تصویر نمایه‌ی ‌عالیه رضازاده‌
@Aliye_RMF14 اسفند 1404
در پاسخ به
فقط استغاثه برای ظهور رمز نجاته

تصویر نمایه‌ی ‌رعنا روشن بخش‌
@Rana_RB14 اسفند 1404
در پاسخ به
اللهم عجل لولیک الفرج

تصویر نمایه‌ی ‌زينب رباط‌جزی‌
@Zeinabr136114 اسفند 1404
در پاسخ به
یا صاحب الزمان

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Fateme_Gholamrezaie14 اسفند 1404
در پاسخ به
اللهم عجل لولیک الفرج 😭