@user1775980685506 ساعت پیشدر پاسخ بهایران تا الان تو مذاکرات بشدت موفق بوده من شخصا بدبینم به این مذاکرات ولی هر عقل سلیمی میفهمد توافق جامع به نفع ایران و منافع ایران است. شدیدترین مخالف چنین تفاهم و توافقی اول اسرائیل است زیرا از قدرت گرفتن ایران در زمینه های دیگر بشدت ترس دارد؟ دوم عزیزانی هستند که از تحریم کاسبی میکنند و سوم؟...؟