6 فروردین 1405

ایال زمیر: ارتش اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار دارد

در پی ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح ایران و مجاهدان حزب‌الله، ایال زمیر رئیس ستاد ارتش اسرائیل نسبت به فروپاشی داخلی ارتش این رژیم هشدار داد.
یه سوال چرا دشمن اینترنتش وصله،مگه اونام تو جنگ نیستن؟چرا ما فقط وطن فروش داریم اونا ندارن جریان چیه؟
20:27 - 6 فروردین 1405




1 پاسخ

@Khandaee6 فروردین 1405
در پاسخ به و
می‌فهمید دیتا بیس چیهمی‌فهمید اینترنت کاملا در اختیار اوناستاینترنت با وصل شدنش یعنی ما همه چیمون خیلی راحت در اختیار اون ها گذاشتیم تا تحلیل کنن و بر علیه ما استفاده کنن