تهدید جان رئیس جمهور توسط یک مداح، و باد کردن رگ غیرت مسئولان!

(ویدئوی انتهای مطلب رو از خبرگذاری رسمی تابناک دانلود کردم.‌ بنابراین امیدوارم مسئول رسیدگی به تخلفات فارس، درک کنه و مطلبم رو یه موقع به بهونه نشر تهدید رئیس جمهور حذف نکنه)کاش این غیرتی که روی جان پزشکیان دارن، روی جان با ارزش امام شهید هم داشتن. یه زمانی که هنوز اماممون زنده بود، یه خبرنگار خارجی از وزیر امور خارجه، آقای عراقچی در مورد ترور احتمالی رهبر پرسید. اما آقای عراقچی با کمال خونسردی حرف از جایگزینی رهبری زد و ذره‌ای غیرتش به جوش نیومد.اما حالا در مورد تهدید پزشکیان توسط یک مداح:معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: «خاک بر دهانش باد کسی که در ظاهر مقدس کاری می‌کند که پسند دشمن است. فرد گستاخی، رئیس‌جمهور شجاع و جان‌فدا را به قتل تهدید کرده است. برخورد قاطع و قانونی با عناصر مشکوک، خودسر و متجاسری که جرأت می‌کنند به دومین مقام کشور و منتخب ملت چنین بی‌پروا اهانت کنند وظیفه مسئولان ذیربط است.»یه سوال. آقای پزشکیان چرا نمیای تهدید این مداح رو توجیه کنی و بگی منظورش فقط محکوم کردن سیاست‌های شماست؟زمانی که امام شهیدمون توسط ترامپ تهدید به ترور شد و برخی مراجع و علما فتوای قتل ترامپ رو صادر کردن، شما رفتید با تاکر کارلسون مصاحبه کردید و به دروغ گفتید که منظور از این فتواها، فقط اینه که دارن کار ترامپ رو محکوم می‌کنن. و ما اصلا دنبال ترور ترامپ نیستیم. و نتانیاهو هست که داره الکی یه جور القا می‌کنه که انگار ایران دنبال ترور ترامپه.خب آقای پزشکیان بیا تهدید جان خودت توسط این مداح رو هم توجیه کن دیگه.چرا دولت شما در برابر شیطان بزرگ اینقدر مهربونه ولی در برابر مردم خودمون سنگدل و شدید العقاب؟#اسلام_طلب_islamwanter
۶ MB
www.tabnak.ir
13:20 - 30 خرداد 1405
سیاست
امام و رهبری
حماسه و مقاومت

3 واکنش
2692 بازدید



4 پاسخ

@user1774821018782 روز پیش
در پاسخ به
گ
گمنام

@user177482101878  •  2 روز پیش

واکنش کمال شرف، کارتونیست یمنی به امضای تفاهم‌نامه و وضعیت لبنان!از تفاهم‌نامه رییس جمهور ایران و آمریکا معلومه پشت پردهرهاکردن لبنان و نابود کردن باوزی مقاومت هستبرگردید به نظر نائب امام زمان عج
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌محمدمهدی مرادی‌
@islamwanter2 روز پیش
خبرگزاری رو غلط املایی نوشتم.

@user1735972999481 روز پیش
در پاسخ به
من متوجه نمیشم چرا، هر چی خبر تو خبرگزاری فارس دیدم، چرت و پرته، تا این که واقعا خبر باشه. خبرنگاران این جا متاسفانه، به جای اینکه خبرنگار باشن، بیشتر بلدن فقط با کلمات بازی کنن و احساسات خزعبلشونو بیان کنن...خبرگزاری هایی که از نظر من صد هیچ فارسو میزنن::: روزنامه آسیا، تسنیم، ایرنا، دانشجو

@Abed1231 روز پیش
در پاسخ به
به همون دلیل که جون مردم لبنان از جون مردم ایران عزیزتره ، شرط اول ادامه مذاکرات به سلامتی لبنان بنده نه آزاد شدن داراییهای بلوکه شده که باعث کم شدن فشار به مردم ایران میشه که میلیونها بار بیشتر برای حفظ این مملکت فداکاری کردن،چرا به این معترض نیستی؟