@user17078548455724 دی 1403در پاسخ به ودوست عزیز اولا در آمریکا هم بارها آتش سوزی شده و خیلی ها کشته شدن. ثانیا نگاهی به فیلم های آتش نشان های آمریکا بندازی متوجه می شی در آنجا چیزی به اسم فدا کاری وجود نداره. اکثر کشته های پلاسکو آتش نشان های فداکاری بودند که برای نجات جان و مال مردم به دل آتش زدند.