اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امنیت پایدار نتیجه مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است

رییس‌ کل دادگستری استان اصفهان گفت: امنیت پایدار مردم نتیجه کار بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) است، آن‌ها همه جا را می‌بینند، رصد و اشراف دقیق اطلاعاتی بر فعالیت‌ها، تحرکات و فساد‌ها دارند اما خودشان دیده نمی‌شوند.

امنیت پایدار نتیجه مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) است

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رییس‌ کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: امنیت پایدار مردم نتیجه کار بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) است، آن‌ها همه جا را می‌بینند، رصد و اشراف دقیق اطلاعاتی بر فعالیت‌ها، تحرکات و فساد‌ها دارند اما خودشان دیده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های این دستگاه اطلاعاتی این است که مجهز به سلاح ایمان به خداوند هستند، گفت: مؤمن بودن یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است، وزارت اطلاعات پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در مقابل تهدیدات نرم و سخت است و در عرصه‌های مختلف از تهدیدات پیشگیری می‌کند.

جعفری تصریح کرد: باید بدانیم امنیت کنونی مدیون مجاهدت‌های این سربازان خاموش است، تلاش برای حفظ انسجام ملی کشور، صیانت از دستاورهای علمی و فناوری، دستگیری عوامل ترور دانشمندان کشور و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از جمله فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

رییس‌ کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: ضربه به باندهای قاچاق سلاح و مواد مخدر از دیگر فعالیت‌های مهم وزارت اطلاعات است، همچنین نقش وزارت اطلاعات در برخورد با متهمان ارزی، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و پیگیری مطالبات بانک‌ها از افرادی که وام‌های سنگین گرفته بودند، بسیار پررنگ بوده است.

وی با اشاره به مسأله عفاف و حجاب گفت: در دستگاه قضایی هیچ محدودیت و معذوریت در مورد مسأله عفاف و حجاب نداریم، دستگاه قضایی در این مورد پیشرو است، ابتدا تذکر می‌دهیم و نصیحت می‌کنیم اما اگر برخی با برنامه به دنبال اجرای طرح و نقشه دشمن باشند، از طریق قانونی برخورد می‌کنیم.

جعفری تصریح کرد: اگر فردی بخواهد اقدام به ترویج فساد و بی‌بند و باری کند، ابتدا تربیت و نصیحت می‌کنیم و سپس آماده انجام وظایف قانونی خود هستیم.

رییس‌ کل دادگستری استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: یکی از حقایق قرآنی مسأله انتظار فرج است، معتقد هستیم آخرین ذخیره الهی به اذن خداوند در غیبت است و در زمان خودش برای تشکیل حکومت جهانی ظهور خواهد کرد؛ این موضوع اعتقاد بسیار راهبردی برای شیعه است که تأثیرات زیادی در رشد و کمال جامعه اسلامی و بشری دارد که بارقه امید به آینده را روشن می‌کند.

وی تصریح کرد: امید به زندگی، سرنوشت و وضعیت جامعه بشری باعث ایجاد حرکت به سمت خداوند و کمال است، انسان ناامید انگیزه‌ای برای ادامه حیات ندارد، مهم‌ترین دستاورد انتظار فرج، امیدآفرینی است؛ تلاش بی‌وقفه و مجاهدت برای رسیدن به جامعه آرمانی و امام زمانی باید در دستور کار جامعه شیعه باشد.

جعفری همچنین عنوان داشت: دستاورد مهم انتظار این است که زمین پر از ظلم و فساد به باغستانی از مکارم اخلاقی و پیشرفت‌های محیرالعقول تبدیل می‌شود، انسان در دوره آخرالزمان تکامل یافته است، جامعه امام زمانی باید اعتقاد راسخ به مسأله ظهور داشته باشد و از ابعاد عقیدتی، تربیتی، اخلاقی و سیاسی برای ظهور آماده باشد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول