اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده مجلس: در برابر اقدام اروپا علیه سپاه اقدام متقابل خواهیم کرد

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر سپاه پاسداران در منطقه نبود، پارلمان اروپا باید طرحی را در خصوص مبارزه با داعش تصویب می‌کرد، خاطرنشان کرد: ما این اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا را محکوم می‌کنیم و مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل انجام خواهد داد.

نماینده مجلس: در برابر اقدام اروپا علیه سپاه اقدام متقابل خواهیم کرد

الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدام جدید اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا که سپاه پاسداران را در زمره سازمان‌های تروریستی قرار داده، نشان از استیصال و عدم استقلال پارلمان اروپا است زیرا در ۳ سال گذشته شاهد بودیم که ترامپ سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد بنابراین این اقدام نشان داد که اروپا دنباله‌رو بوده و هیچ استقلالی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه خط قرمز ما و یک نهاد رسمی و حاکمیتی محسوب می‌شود، افزود: سپاه در کشورمان و در منطقه خاورمیانه نقش بسیار مهم و کلیدی در تأمین امنیت منطقه و کشور دارد زیرا با اقدامات مناسب خود در مبارزه با تروریسم نقش موثری داشته است.

آزاد با تأکید بر اینکه اگر سپاه پاسداران در منطقه نبود، پارلمان اروپا باید طرحی را در خصوص مبارزه با داعش تصویب می‌کرد، خاطرنشان کرد: ما این اقدام غیرعقلانی پارلمان اروپا را محکوم می‌کنیم و مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل انجام خواهد داد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول