اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حل مسائل شهر اصفهان نیازمند همدلی و هم‌افزایی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسائل شهر و مردم اصفهان همچنان همدلی، هم‌افزایی و همفکری مسؤولان و نخبگان را می‌طلبد و باید ادامه داشته باشد.

حل مسائل شهر اصفهان نیازمند همدلی و هم‌افزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: در روزهای پنجشنبه و جمعه در طرح «مهمان مامان»، فضایی متنوع و بانشاط برای عمده خانواده‌ها رقم خورد و این برنامه‌ها نشان داد در شهر تا چه حد به چنین فضاهایی نیاز داریم. 

وی با بیان اینکه قرار بر این شد از نظر اعتبار و بودجه دست مجموعه‌ها باز باشد تا در سه برهه کوتاه، میان و بلند مدت برنامه‌هایی از این قبیل داشته باشند، افزود: اگر برنامه‌های کوتاه مدت تا شهریور به نتیجه برسد، در سال آینده به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی مانند روز مادر خواهیم داشت. 

نورصالحی با اشاره به پیش‌رو بودن دهه فجر عنوان کرد: پیشنهادم این است برای ۲۲ بهمن از الآن برنامه‌ریزی شود تا در آن برهه زمانی نیز برنامه‌هایی داشته باشیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وصول بودجه ۱۴٠۲ در این جلسه یادآور شد: با تلاش خستگی‌ناپذیر کار جمع‌بندی بودجه سال آینده انجام شد. 

وی با اشاره به کمبود گاز در برخی از نقاط کشور اظهار کرد: امروز این جلسه را با لباس گرم و بدون دستگاه گرمایشی برگزار کردیم تا مردم نیز در مصرف برق و گاز کمال صرفه‌جویی را داشته باشند و هموطنان‌مان با کمبود برق و گاز مواجه نباشند. 

نورصالحی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به آلودگی هوای اصفهان گفت: هدف این است که از کار مردمی و خودجوش پشتیبانی کنیم و در این راستا برای انتقال صنایع آلاینده از حریم شهر اصفهان به شعاع مناسب، از گروه‌های مردمی و فعالان دعوت می‌کنم تا به شورا بیایند و در این راستا جلسات شورا در حال برگزاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: مسائل شهر و مردم اصفهان همچنان همدلی، هم‌افزایی و همفکری مسؤولان و نخبگان را می‌طلبد و باید ادامه داشته باشد.

پایان پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول