اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرباز وظیفه‌شناس کاشانی، مانع از تلف شدن ده‌ها رأس دام و طیور شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اقدام به موقع و سریع یک سرباز وظیفه پلیس کاشان آتش‌سوزی در یک دامداری بلافاصله خاموش شده و از تلف شدن ده‌ها رأس دام و طیور جلوگیری شد.

سرباز وظیفه‌شناس کاشانی، مانع از تلف شدن ده‌ها رأس دام و طیور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا الوندی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: چندی پیش یکی از سربازان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان پس از اتمام مأموریت خود حین مراجعه به منزل در راه متوجه آتش‌سوزی در یک دامداری می‌شود.

وی افزود: این مأمور بلافاصله در محل متوقف شده و با پلیس ۱۱۰ و آتش‌نشانی تماس گرفته و موضوع را به آنان اطلاع می‌دهد و با این اقدام به موقع و سریع مأمور مربوطه آتش‌نشانان در محل حضور یافته و در کمترین زمان ممکن اقدام به اطفای حریق می‌کنند.

الوندی با بیان اینکه اقدام به موقع و سریع این مأمور در اطلاع‌رسانی آتش‌سوزی از خسارت بیشتر به محل و تلف شدن ده‌ها رأس دام و طیور جلوگیری شد، گفت: صاحب دامداری که در محل حضور نداشت پس از اطلاع از موضوع سراسیمه به محل آمده و پس از مشاهده وضعیت ضمن شکربه درگاه الهی از احساس مسؤولیت این سرباز وظیفه‌شناس که از ایجاد خسارت مالی جلوگیری کرده بود تقدیر و تشکر کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از قدردانی ویژه از مامور مذکور توسط فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خبر داد و بیان کرد: این سرباز وظیفه نشان داد که پایان مأموریت، پایان از خودگذشتگی نیست و مأموران پلیس حتی پس از اتمام مأموریت خود هم در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول