اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرار مالیاتی 6 میلیاردی در یک واحد پخش تخم‌مرغ در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که مرتکب فرار مالیاتی 6 میلیارد ریالی شده بود توسط مأموران این پلیس خبر داد.

فرار مالیاتی 6 میلیاردی در یک واحد پخش تخم‌مرغ در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، کامران ریاحی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر فرار مالیاتی در یک واحد پخش تخم‌مرغ مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و اطمینان از درستی موضوع در راستای ماده ۱۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم به همراه عوامل اداره کل امور مالیاتی، از محل پخش تخم‌مرغ واقع در شهرستان اصفهان بازدید و با انجام اقدامات میدانی، بررسی سیستم و جمع‌آوری اسناد مالی و انتقال به امور مالیاتی استان اصفهان پرداختند.

ریاحی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته یک فقره فرار مالیاتی ۶ میلیارد ریالی کشف شد که در این خصوص مدیر واحد پخش تخم‌مرغ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول