اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قضات با تخلفات در حوزه‌ معیشت مردم مقابله کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: قضات با تخلفات در حوزه‌های مختلف که مهمترین آن معیشت مردم است، برخورد کنند.

قضات با تخلفات در حوزه‌ معیشت مردم مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان، در جمع قضات و کارمندان دادگستری کل استان اصفهان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز قیام ۱۵ خرداد و همچنین سالروز عروج ملکوتی امام شهدا حضرت امام خمینی(ره)، جایگاه ولایت فقیه را نیازمند جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: جهاد تبیین دارای مفهومی بسیار گسترده است و در این جهاد هم کیفیت تبیین و مبیّن اهمیت دارد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ما همه چیز را در امام مبین جمع کرده‌ایم و امام را توصیف به مبین می‌کند؛ بنابراین یکی از معیارهای جهاد تبیین، تبیین ولایت فقیه است و این تبیین باید عاقلانه، عالمانه و به دور از تعصب برای نسل جدید انجام شود.

مهدوی با اشاره به اینکه نسل جدید امروز نیازمند آشنایی با محاسن کلام و سیره حضرت امام(ره) است، گفت: امروز همه وظیفه داریم که زجاجه ولایت فقیه باشیم؛ با تقویت نور ولایت در جامعه و ممانعت از اقدامات دشمنان در خاموش‌سازی این نور اقدام کنیم.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نباید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مرتبط با اصل نظام کرد و هر مسؤول و مقامی باید خودش پاسخگوی هرگونه تخلف و کم‌کاری‌اش باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: قضات شریف نیز با تخلفات در حوزه‌های مختلف که مهمترین آن معیشت مردم است، مقابله کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول