اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس جدید هیأت نجات غریق اصفهان مشخص شد

مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان برگزار و شهزاد موحدی با 25 رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

رئیس جدید هیأت نجات غریق اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون نجات غریق و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

برای ریاست این مجمع شهزاد موحدی و میثم شکیب‌زاد کاندید شده بودند که شکیب‌زاد در مجمع انتخاباتی حضور پیدا نکرد و به منزله انصراف در نظر گرفته شد تا موحدی تنها کاندید ریاست این هیأت باشد.

در‌ ادامه شهزاد موحدی به بیان برنامه‌های خود برای هیأت نجات غریق پرداخت و سپس رأ‌ی‌گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان موحدی با ۲۵ رأی از مجموع ۲۶ رأی به عنوان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین رأی‌گیری هیأت رئیسه هیأت نجات غریق اصفهان برگزار شد و مریم محمودی به عنوان نائب‌رییس، سعید رجایی به عنوان خزانه‌دار، محمدمهدی برادران به عنوان خبره ورزشی، علی عرب‌شریفی به عنوان هیأت رئیسه آقا و ماندانا برجیان به عنوان هیأت رئیسه خانم انتخاب شدند.

این مجمع اولین‌ مجمع انتخاباتی بعد از تغییر از اساسنامه مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی است که برگزار شد و بجای ۵ هیأت شهرستانی ۱۰ هیأت شهرستانی حق رأی داشتند؛ همچنین نمایندگان بسیج، هیأت ورزش کارگری، ورزش دانشجویی، ورزش دانش‌آموزی و شهرداری نیز حق رأی پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول