اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجلس به دنبال اصلاح نظام تقسیم بنزین و سهمیه کارت سوخت

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵۰ درصد مردم ایران هیچ خودرویی ندارند و هیچ سهمیه‌ای از بنزین نصیب‌شان نمی‌شود، گفت: مجلس مانند قبل بر اساس سرانه بنزین را تقسیم می‌کند، در صورتی که این بنزین از بیت‌المال است و باید به همه برسد، مجلس بر این اساس در حال اصلاح نظام تقسیم بنزین و سهمیه کارت سوخت است.

مجلس به دنبال اصلاح نظام تقسیم بنزین و سهمیه کارت سوخت

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: در مجلس بحث کالابرگ برای ۴۰ تا ۶۰ میلیون نفر طراحی شده و این امر یک اقدام خوبی است که تا آخر روستاها را مشمول کالابرگ کنیم و این تبعیض ناروا که بعضی مواقع مرغ یا گوشتی می‌آید و فقط مشمول عده‌ای می‌شود را مانند زمان جنگ برای کل ایران تبدیل کنیم.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح نظام تقسیم بنزین و سهمیه کارت سوخت افزود: رئیس جمهور یک تفسیر اشتباه مانند سایر کارهایش که اشتباه است، انجام داده و فقط بر اساس سرانه خودرو بنزین را تقسیم می‌کند یعنی شخصی که پولدار است اگر چند خودرو داشته باشد چند سهمیه بنزین به او می‌رسد و شخص فقیری که ممکن است یک موتور و یا یک ماشین داشته باشد و یا حتی ممکن است یک دوچرخه هم نداشته باشد یک سهمیه و یا هیچ سهمیه‌ای به او تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد مردم ایران هیچ خودرویی ندارند و هیچ سهمیه‌ای از بنزین نصیب‌شان نمی‌شود، عنوان کرد: مجلس مانند قبل بر اساس سرانه بنزین را تقسیم می‌کند، در صورتی که این بنزین از بیت‌المال است و باید به همه برسد، مجلس بر این اساس در حال اصلاح نظام تقسیم بنزین و سهمیه کارت سوخت است و امیدوار هستیم بعد از تعطیلی مجلس عملیاتی شود.

ابوترابی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به لغو جلسه رئیس جمهور با سران سه قوه خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام که روحانی با این عافیت‌طلبی و کارهای عمدی که انجام می‌دهد کشور را دچار یک خسران و مردم را عصبانی می‌کند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین تغییرات قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بیان کرد: قانون تغییر انتخابات شوراها هنوز به نتیجه نرسیده است اما کارهای قانون انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون به اتمام رسیده و به نوبت صحن رسیده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول