اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان است و با همت کارکنان این شرکت در طول سالیان گذشته گام‌های بلند و ارزشمندی در خودکفایی و بومی‌سازی قطعات و تولید تجهیزات اساسی صنعت فولاد برداشته شده است.

فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام علی محرابی در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: آشنایی قضات و بازپرسان با پرونده‌های قضایی که احتمالاً در ارتباط با فولاد مبارکه در محاکم قضایی شهرستان مطرح می‌شود، ما را بر آن داشت تا با زمینه‌های احتمالی شکایت‌ها و دفاعیات این شرکت آشنایی بیشتری داشته باشیم.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه با بیان این که بعضاً مدیریت این شرکت از تخلفات برخی سودجویان در فرایند انتقال مواد اولیه به فولاد مبارکه ابراز نارضایتی می‌کنند، اظهار داشت: درآمدزایی و اشتغال‌زایی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی همچون فولاد مبارکه برای منطقه و کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و عزم ما بر این است که به کمک مدیریت فولاد مبارکه آمده و با همیاری واحد حراست و حفاظت فیزیکی شرکت از تخلفات و سودجویی برخی افراد که در فرایند انتقال مواد اولیه به این شرکت اخلال ایجاد می‌نمایند، پیشگیری کنیم.  

وی گفت: فولاد مبارکه در حوزه تعهد به مسؤولیت‌های اجتماعی خود و هر جا که جامعه احساس نیاز کرده است در سطح ملی با اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی خود در برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به میدان آمده است. 

محرابی حمایت مالی شرکت فولاد مبارکه در ساخت و تجهیز سوله‌های اشتغال ندامتگاه اسدآباد و برگزاری گلریزان‌های متعدد برای آزادی زندانیان جرائم غیر را نمونه بارزی از اقدامات نوع‌دوستانه فولاد مبارکه دانست و در همین خصوص افزود: حمایت‌های مالی قابل‌توجه فولاد مبارکه برای حمایت از خانواده‌هایی که در اثر بیماری کرونا با خسارت و مشکلات مالی مواجه شده‌اند از این دست اقدامات است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه افزود: مساعدت این شرکت از ارگان‌های امدادرسان به مردم جامعه و حمایت‌هایی که فولاد مبارکه از بیمارستان‌ها برای خرید تجهیزات ضدعفونی مورد نیاز درمان بیماران کرونایی داشته است و همچنین اکسیژن رایگانی که این شرکت در اختیار بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی قرار داده همه و همه از برکات این شرکت است که قابل‌تقدیر است.  

وی در ادامه  به نقش بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی به ویژه فولاد مبارکه بر کاهش پرونده‌های قضائی اشاره کرد و افزود: این‌گونه مراکز از آن جهت که موجب ایجاد اشتغال، درآمدزایی و کاهش فقر در کشور می‌شوند، موجب کاهش جرم و بزهکاری‌های اجتماعی نیز می‌شوند و از این طریق از تشکیل بسیاری از پرونده‌هایی که ممکن است در اثر فقر مطرح شوند، بار سنگینی را از دوش سیستم قضائی برمی‌دارند.  

محرابی در خاتمه اظهار داشت: بنده با تماشای فضای کار و تلاش در خطوط تولید این شرکت و از این که چنین صنعت بزرگی در منطقه شهرستان مبارکه و استان اصفهان قرار گرفته است، احساس غرور و افتخار کردم و به همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه عرض خداقوت  دارم. 

حمیدرضا عظیمیان  نیز در این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از مجموعه قضایی شهرستان مبارکه و استان اصفهان به جهت جدیت در مقابله با جرائم و نیز تلاش برای کمک به مراکز تولیدی استان و همچنین تلاش این محاکم برای کوتاه کردن دست برخی سودجویان قدردانی کرد. 

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت و جایگاه فولاد مبارکه در تأمین نیاز بسیاری از صنایع کشور از جمله صنعت خودروسازی، لوازم خانگی، صنایع لوله و پروفیل و قطعه سازان افزود: خوشبختانه فولاد مبارکه به خوبی پاسخ سرمایه‌گذاری‌ها و اعتماد نظام را در سال‌های گذشته داده است و اکنون به شرکتی بدل شده است که نقش حیاتی در به گردش در آوردن چرخ صنعت و اقتصاد کشور دارد. 

وی ضمن اشاره به اینکه فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان است، به نقش این شرکت در خودکفایی کشور در بسیاری از محصولات اشاره کرد و افزود: با همت کارکنان این شرکت در طول سالیان گذشته گام‌های بلند و ارزشمندی در خودکفایی و بومی‌سازی قطعات و تولید تجهیزات اساسی صنعت فولاد برداشته شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول