اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات جلسه نمایندگان استان اصفهان با کلانتری/ تصمیم‌گیری کارشناسانه اولویت محیط زیست است

در جلسه برخی از نمایندگان استان اصفهان و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، بر اتخاذ تصمیمات کارشناسانه سازمان محیط زیست در موضوعات زیست محیطی تأکید شد.

جزئیات جلسه نمایندگان استان اصفهان با کلانتری/ تصمیم‌گیری کارشناسانه اولویت محیط زیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دوشنبه ۳۰ تیر ماه، جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار شد.

در این جلسه که با حضور برخی از نمایندگان استان اصفهان از جمله حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، رحمت‌اله فیروزی پوربادی، مهدی طغیانی، پروین صالحی، حسین محمدصالحی دارانی، سید جواد ساداتی‌نژاد، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی و الهام آزاد برگزار شد، بر اتخاذ تصمیمات کارشناسانه سازمان محیط زیست در موضوعات زیست محیطی تأکید شد.

 

الهام آزاد، نماینده مردم نائین و خور و بیابانک و دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه درخواست کردیم که نگاه‌ها و رویکردها کارشناسانه باشد و تصمیمات به‌ گونه‌ای نباشد که با توجه به ظرفیت‌هایی که کشور ما دارد، برخی استان‌ها که از آن ظرفیت‌ها برخوردار نیستند، محروم بمانند.

وی خاطرنشان کرد: نظر معاون محیط زیست ریاست جمهوری بر این بود که اولویت، تأمین نیازهای ضروری استان‌ها است و ما هم تأکید کردیم که اولویت ما نیز همین مسأله است، ولی معتقد هستیم که باید نگاه کارشناسانه‌ای وجود داشته باشد.

آزاد تصریح کرد: قرار بر این شد که یک سری پیگیری‌های کارشناسانه صورت گیرد و با اخذ نظرات کارشناسی سایر استان‌های کشور، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان بیان داشت: هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد تا نشستی نیز با متولیان سایر استان‌ها داشته باشیم، قطعاً ما نیز معتقد بر این امر هستیم که اگر کمبودی وجود دارد این مطلب را باید کارشناسان تأیید کنند.

مسأله محیط زیست موضوعی است که به صورت جدی جزو شعارهای نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در سطح استان اصفهان بوده و رسیدگی به موضوع آلایندگی هوا، کمبود آب و حفاظت از محیط زیست جزو نیازهای اساسی و مسائل در اولویت استان قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول