اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

زندانی که تا امروز بیمار کرونایی نداشته است

دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد گفت‌: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل بهداشتی شاهد یک زندان بدون بیماری بودیم.

زندانی که تا امروز بیمار کرونایی نداشته است

علی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد، ابراز داشت: زندان مرکزی نجف‌­آباد با وجود زندانی‌هایی با جرائم مختلف، از ابتدای شیوع بیماری کرونا به‌ صورت مستمر و روزانه ضدعفونی می‌شود.

دادستان نجف‌آباد مرخصی برخی زندانیان را یکی از اهداف فاصله‌گذاری اجتماعی در زندان دانست و افزود: با شیوع کرونا و دستور قضایی تعدادی از زندانیانی که شرایط مرخصی و خارج شدن از زندان را داشتند طی انجام مراحل قانونی به مرخصی رفتند و اکنون بیشتر آن‌ها برای ادامه حبس خود بازگشته و تعدادی نیز هنوز در مرخصی هستند.

وی ابراز داشت: تمامی بندها و فضاهای مسقف و باز زندان توسط عوامل آموزش‌دیده ضدعفونی می‌شود ضمن این‌که همه کادر اجرایی و افرادی که به‌ صورت مستقیم با محیط زندان در ارتباط هستند از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند.

به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد در پایان طی بازدید از زندان به بررسی مشکلات برخی زندانیان پرداخته و دستورات لازم را در مورد آن‌ها اتخاذ کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول