اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: در وضعیت قرمز قرار داریم

استاندار اصفهان با بیان این که در حال حاضر در استان اصفهان وضعیت قرمز داریم، گفت: بیماران بستری مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر ۷ درصد رشد داشته است، توصیه و خواهش ما این است که هموطنان به سمت استان اصفهان حرکت نکنند.

استاندار اصفهان: در وضعیت قرمز قرار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی در گفت‌وگویی خبری در خصوص آخرین وضعیت ورودی و خروجی‌های اصفهان اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ متوسط حجم تردد وسیله‌های نقلیه ورودی ۶۶ درصد و خروجی ۶۷ درصد کاهش داشته است.

استاندار اصفهان افزود: در روز گذشته ورودی و خروجی‌های استان اصفهان ۸۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر در استان اصفهان وضعیت قرمز داریم، گفت: بیماران بستری مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر ۷ درصد رشد داشته است، توصیه و خواهش ما این است که هموطنان به سمت استان اصفهان حرکت نکنند و شهروندان اصفهان نیز همراهی خودشان را داشته باشند و در منزل بمانند.

رضایی ادامه داد: با توجه به این‌که وضعیت خاصی داریم و کلیه مراکز تفریحی، هتل‌ها و رستوران‌ها بسته است، خواهش می‌کنم به هیچ عنوان به اصفهان سفر نکنند.

استاندار اصفهان در ادامه خاطر‌نشان کرد: مردم کشور آگاه باشند که یک بیمار یا فرد مشکوک منجر به قرنطینه کل اعضای خانواده را به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهد کرد؛ مدارک کلیه رانندگان دارای فرد مشکوک به کرونا در مراکز غربالگری استان اصفهان اخذ می‌شود و پس از مراجعه به درمانی و دریافت تأیید سلامتی از مراکز درمانی به آن‌ها عودت داده می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح غربالگری تا ۵ فروردین ماه ۱۵۹ هزار و ۳۴۵ خودرو متوقف و غربالگری شده‌اند که تعداد خدمات‌گیرندگان ۳۵۵ هزار و ۵۶۹ نفر بوده است، ۳۵۴ هزار و ۴۳۸ نفر بدون علامت بوده‌اند اما هزار و ۱۳۱ نفر علامت تب داشته‌اند که از ورود آن‌ها به اصفهان ممانعت به عمل آمده است و به مراکز درمانی معرفی شده‌اند.

رضایی در پایان خاطر‌نشان کرد: از خروج شهروندان دارای علامت نیز ممانعت به عمل آمده و به مراکز درمانی یا قرنطینه خانگی فرستاده شده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۱۰/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول