اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

20 هزار رأی اولی در «نجف‌آباد و تیران و کرون» پای صندوق رأی می‌روند

فرماندار نجف‌آباد گفت: تعداد کل رأی‌دهندگان این حوزه در دوره یازدهم ۲۴۰ هزار نفر و مشارکت بانوان و آقایان در این دوره به‌ صورت مساوی است که در این میان نیز تعداد رأی اولی‌ها حدود ۲۰هزار نفر تخمین زده می‌شود.

20 هزار رأی اولی در «نجف‌آباد و تیران و کرون» پای صندوق رأی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، هر چه به روزهای منتهی به برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم شور و نشاط مردمی برای حضور در پای صندوق‌های رای بیش از پیش می‌شود. نامزدها و هواداران آن‌ها نیز در تلاش هستند تا با همه توان خود گوی سبقت را از رقبای خوب ربوده و بتوانند با کسب آرای مردم بر صندلی سبز بهارستان تکیه بزنند.

حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون، شامل دو شهرستان نجف‌آباد (شهر نجف‌آباد، مرکزی و مهردشت) و شهرستان تیران و کرون (شهر تیران، مرکزی، کرون) مجموعاً نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

مردم انقلابی نجف‌آباد و تیران و کرون، که مفتخرند مجموعا قریب به 3 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند و شهید دهه هفتادی بلندمرتبه‌ای چون محسن حججی که به فرموده رهبر انقلاب حجت خدا برای همگان بود را در دامان خود پرورش داده است، این بار هم مهیای حضور در انتخابات 2 اسفندماه خواهند شد تا از بین 13 نامزد تایید صلاحیت شده یک نفر را به عنوان نماینده خود به بهارستان روانه کنند.

محمدعلی منتظری نجف‌آبادی در دوره اول، غلامحسین نادی در دوره سوم و چهارم، یوسف داوودی در دوره پنجم، مصطفی طاهری نجف‌آبادی در دوره ششم، حمید سعادت در دوره هفتم و هشتم و ابوالفضل ابوترابی در دوره نهم و دهم از نمایندگان این حوزه انتخابیه در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی بودند.

آمادگی کامل برای رای‌گیری از 240 هزار واجد شرایط

مجتبی راعی فرماندار ویژه نجف‌آباد به عنوان مرکز حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون با تأکید بر حضور حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت خود ابراز داشت: از زمان شروع تبلیغات نامزدها و ایجاد ستادهای تبلیغاتی حضور مردم برای آگاهی از برنامه نامزدها چشمگیر بوده و ان‌شاالله شاهد انتخاباتی منسجم و پرشور در حوزه انتخابیه شهرستان نجف‌آباد، تیران و کرون خواهیم بود.

فرماندار نجف‌آباد عوامل اجرایی در این حوزه را بیش از ۸ هزار نفر دانست و گفت: ۱۳ کاندیدا در این دوره به رقابت پرداخته که در روز ۲ اسفند سرنوشت نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون مشخص خواهد شد.

وی میزان مشارکت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی در دوره دهم انتخابات مجلس را ۵۷ درصد عنوان کرد و افزود: 268 هزار 466 نفر در حوزه انتخابیه نجف‌آباد و تیران و کرون واجد شرایط رای دادن در انتخابات مجلس یازدهم هستند که از این تعداد 218 هزار و 894 نفر در شهرستان نجف‌آباد و 49 هزار و 572 نفر در شهرستان تیران و کرون هستند.

راعی گفت: این حوزه در دوره یازدهم ۲۴۰ هزار نفر و مشارکت بانوان و آقایان در این دوره به‌صورت مساوی است که در این میان نیز تعداد رأی اولی‌ها حدود ۲۰هزار نفر تخمین زده می‌شود.

فرماندار نجف‌آباد بیان کرد: تعداد کل شعب حوزه انتخابی شهرستان نجف‌آباد، تیران و کرون ۲۵۳ شعبه که به تفکیک شامل بخش مرکزی ۱۵۷ ، مهردشت ۲۵ ، تیران ۳۸ و کرون ۳۲ شعبه است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول