مطالبه

پویش ملّی درخواست حمله به اینترنشنال

بسم الله القاصم الجبّارین این پویش به جهت مطالبه‌ جدی از نیروهای مسلح و البته نیروهای امنیتی به جهت ضربه زدن به ساز و کار تروریستی اینترنشنال راه‌اندازی شده است. ما با امضای این پویش به صورت جدی اعلام می‌کنیم که در اوج غیرت و تعصب، خواستار استفاده از تمامی ابزارهای نظامی و امنیتی ممکن جهت ضربه‌ جدی به زیرساخت‌های سخت افزاری، تکنولوژیک و منابع انسانی شبکه‌ خبیث، تروریستی و جاسوسی اینترنشنال در سرزمین‌های اشغالی، کشورهای حاشیه‌ خلیج فارس و سایر مناطق دنیا هستیم. ما ایمان داریم که دست توانمند نیروهای مسلح و تیر غیب نیروهای امنیتی قادر به هدف قرار دادن این شبکه تروریستی در اقصی نقاط جهان است. #اینترنشنال_رو_بزن #اینترآشغال #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #یا_مرگ_یا_وطن

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
22:27 - 14 فروردین 1405
سیاست




378 پاسخ

@user17753183539615 فروردین 1405
در پاسخ به
بزنین انترنشنالو باخاک یکی کنید👊

@user170910112976474768915 فروردین 1405
در پاسخ به
سید مجید موسوی اینترنشنالو بزن🚀🚀🚀🚀🚀

@HANNANEH_S_A15 فروردین 1405
در پاسخ به
موساد اینترنشنال را بزنید با تمام کارکنان آن

@user170910071411080750915 فروردین 1405
در پاسخ به
بزن که خوب میزنی!🇮🇷🔥

تصویر نمایه‌ی ‌9**3171‌
@Zarro15 فروردین 1405
در پاسخ به
مرگ بر اینتر نشنال بزن که خوب میزنی🫵

@Musavi115 فروردین 1405
در پاسخ به
توروخداااا بزنید این لکه ننگین و محو کنید از صفحه روزگارر🚀🚀🚀🚀

تصویر نمایه‌ی ‌زهرا موسوی‌
@user17753195159015 فروردین 1405
در پاسخ به
بخاطر رگ ایرانی اصیل بزنید حرومیارو

@user17753195856615 فروردین 1405
در پاسخ به
بی وجود تر از اینترنشنال و دنبال کننده هاش وجود ندارهبزن که خوب میزنی

تصویر نمایه‌ی ‌مریم مقدس‌
@Mar11015 فروردین 1405
در پاسخ به
سید مجید نقطه زن اینترنشنالو بزن

@user170910131480372542715 فروردین 1405
در پاسخ به
ژیلت بدست میریم اینترپشمال رو شخم بزنیم✊🏻🔥

@user17712533286815 فروردین 1405
در پاسخ به
بزنید دیگع انقدر دروغ نگه به مردم و ذهن ملت رو با وایتکس بشوره

@user17747343439215 فروردین 1405
در پاسخ به
لطفا هر چه زودتر بزنید این بی وطن ها رو

تصویر نمایه‌ی ‌دختر فرمانده‌
@Dokht_farmandeh15 فروردین 1405
در پاسخ به
اونی که به ما جرات طوفان دآد،دیگه بینمون نیست...!به خواطر یه سری بی وطن،که جایگله مادرو نمیدونن!ولی الآن وقت طوفان کردنه،مگه نه...؟!- بِمیرد آن دلی ڪہ بترسد..!ٮـۜــر ، فدای ِ وجب بہ وجب ِاین خـٰاڪ ُ این پَرچم#برای_وطننمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌دختر فرمانده‌
@Dokht_farmandeh15 فروردین 1405
در پاسخ به
اونی که به ما جرات طوفان دآد،دیگه بینمون نیست...!به خواطر یه سری بی وطن،که جایگله مادرو نمیدونن!ولی الآن وقت طوفان کردنه،مگه نه...؟!- بِمیرد آن دلی ڪہ بترسد..!ٮـۜــر ، فدای ِ وجب بہ وجب ِاین خـٰاڪ ُ این پَرچم#برای_وطننمایش بیشتر

@user170910040243718887015 فروردین 1405
اگر یک به یک تن به کشتن دهیم دریغ است که کشور به دشمن دهیم مرگ بر وطن فروشمرگ بر اینترنشنال

@user170910166752553409615 فروردین 1405
در پاسخ به
تروخدا اینترآشغال رو با خاک یکسان کنید

@user170910005098570798315 فروردین 1405
در پاسخ به
اینتر نشنال داشت یکی یکی بچه هامونو با اخبار دروغ ازمون میگرفت،جنگ چشم بچه هامون رو باز کرد.بزنید نابودش کنید که اگه جنگ تموم بشه بازم میخواد ذهن جوونامون رو بر علیه مادر و پدرشون و دین اجدادیشون و وطنشون و دلسوزاشون خراب کنه و وارد نقشه های شیطانی خودش کنه

@user170910082750303341415 فروردین 1405
در پاسخ به
خواهشا این بیشرف نشنال رو بزنین

@user170910051048409724815 فروردین 1405
در پاسخ به
بزنید این حرامیان بی وطن رو

@user17753233383415 فروردین 1405
در پاسخ به
بزن که خوووب میزنی 🇮🇷