بزنین انترنشنالو باخاک یکی کنید👊
بسم الله القاصم الجبّارین این پویش به جهت مطالبه جدی از نیروهای مسلح و البته نیروهای امنیتی به جهت ضربه زدن به ساز و کار تروریستی اینترنشنال راهاندازی شده است. ما با امضای این پویش به صورت جدی اعلام میکنیم که در اوج غیرت و تعصب، خواستار استفاده از تمامی ابزارهای نظامی و امنیتی ممکن جهت ضربه جدی به زیرساختهای سخت افزاری، تکنولوژیک و منابع انسانی شبکه خبیث، تروریستی و جاسوسی اینترنشنال در سرزمینهای اشغالی، کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر مناطق دنیا هستیم. ما ایمان داریم که دست توانمند نیروهای مسلح و تیر غیب نیروهای امنیتی قادر به هدف قرار دادن این شبکه تروریستی در اقصی نقاط جهان است. #اینترنشنال_رو_بزن #اینترآشغال #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #یا_مرگ_یا_وطن
@user17753195856615 فروردین 1405در پاسخ بهبی وجود تر از اینترنشنال و دنبال کننده هاش وجود ندارهبزن که خوب میزنی
@user17712533286815 فروردین 1405در پاسخ بهبزنید دیگع انقدر دروغ نگه به مردم و ذهن ملت رو با وایتکس بشوره
@Dokht_farmandeh15 فروردین 1405در پاسخ بهاونی که به ما جرات طوفان دآد،دیگه بینمون نیست...!به خواطر یه سری بی وطن،که جایگله مادرو نمیدونن!ولی الآن وقت طوفان کردنه،مگه نه...؟!- بِمیرد آن دلی ڪہ بترسد..!ٮـۜــر ، فدای ِ وجب بہ وجب ِاین خـٰاڪ ُ این پَرچم#برای_وطن…نمایش بیشتر
@Dokht_farmandeh15 فروردین 1405در پاسخ بهاونی که به ما جرات طوفان دآد،دیگه بینمون نیست...!به خواطر یه سری بی وطن،که جایگله مادرو نمیدونن!ولی الآن وقت طوفان کردنه،مگه نه...؟!- بِمیرد آن دلی ڪہ بترسد..!ٮـۜــر ، فدای ِ وجب بہ وجب ِاین خـٰاڪ ُ این پَرچم#برای_وطن…نمایش بیشتر
@user170910040243718887015 فروردین 1405اگر یک به یک تن به کشتن دهیم دریغ است که کشور به دشمن دهیم مرگ بر وطن فروشمرگ بر اینترنشنال
@user170910005098570798315 فروردین 1405در پاسخ بهاینتر نشنال داشت یکی یکی بچه هامونو با اخبار دروغ ازمون میگرفت،جنگ چشم بچه هامون رو باز کرد.بزنید نابودش کنید که اگه جنگ تموم بشه بازم میخواد ذهن جوونامون رو بر علیه مادر و پدرشون و دین اجدادیشون و وطنشون و دلسوزاشون خراب کنه و وارد نقشه های شیطانی خودش کنه