به نظرم ما نباید از ابتدا با کل دنیا پدرکشتگی پیدا می کردیم و برای خودمون مدام دشمن تراشی می کردیم. الان کار از کار گذشته، ما بازدارندگی نداریم اما رجز خوانی چرا.. همه مقامات مشغول رجزخوانی هستند.

سنجاقشده
@ir_citizen20 فروردین 1405به نظرم ما نباید از ابتدا با کل دنیا پدرکشتگی پیدا می کردیم و برای خودمون مدام دشمن تراشی می کردیم. الان کار از کار گذشته، ما بازدارندگی نداریم اما رجز خوانی چرا.. همه مقامات مشغول رجزخوانی هستند.
شهروند بازنشر داد
@Hando131 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین شبکه هارو بدین اطلاعات سپاه سیر تاپیازشون رو براتون دربیارن منتها شما مرد عمل نیستید اراده فساد ستیزی به مماشات تعغیر پیدا کرده از خط انقلاب منحرف شدید فقط حرف حرف حرف
شهروند بازنشر داد
@amaamoz24 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاصلا به اینکه این پلتفرم کاربر محوره و مسئولیت انشار محتوا با کاربره و نه سکو اشاره نکردید اکثر گزارشات شما و امثال شما از جمله همون صدا و سیما یک طرفه و با پیش فرض احمق بودن مخاطب تهیه میشه و بسیار توهین آمیزهسازمانی که هزاران میلیاردبودجه میگیره و خروجیش نیشخند مردم به رفتن به افغانستان و ..است
شهروند بازنشر داد
@user17773116979413 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشرافت داشتن یه خبرنگار خیلی مهمه اینکه توی چشمای مردمنگاه کنی و همچین گزارش خجالت اوریو بنویسی خیلی بی وجودی میخواد
شهروند بازنشر داد
@Raies10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمشکل این سرزمین ارایهی تز نیست، ارایه دهندهی تز هست. مسایل نظامی رو بسپارید به اهلش. شما به مسایل ژورنالیستی خودتون برسید بزرگوار
شهروند بازنشر داد
@Lensy10 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاگر محاصره ی اقتصادی ، افسار گسیختگی دلار و تورم و همچنین قطعی اینترنت ادامه دار باشه جنگ بعد نه در خلیج فارس بلکه در داخل کشور شروع میشه .
شهروند بازنشر داد
@Naghimamoolii9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقطع اینترنت که بیشتر نشانه عدم اعتماد متقابل هست تا اعتماد . وقتی تنگه ی اینترنت رو میبندی و برای هر گوشی عبوری از تنگه عوارض دو میلیونی میذاری ، یعنی نه تنها اعتماد نیست بلکه دشمنی و خصومت وجود داره . یا علی مددی
شهروند بازنشر داد
@Milad_ahle_iran6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبا قطع اینترنت در این وضعیت انگار که به پای خود شلیک کرده اید و میلیون ها نفر را مستقیم و غیر مستقیم بیکار کرده ایداینجامعه و مردم تا حدی تاب و توانتحمل دارند فقر از هر در که وارد شود ، ایمان از همان در خارج خواهد شد
شهروند بازنشر داد
@user1777183724216 اردیبهشت 1405در پاسخ به🔴جالبه که ما در خاورميانه بین بیست تا کشور داغون، تو خیلی از شاخص ها رتبه چهارم و پنجم رو داریم، ولی تو دنیا چهارمین ابرقدرتیم🤔شاید دنیای ما با دنیای اونا فرق میکنهطول عمر 76 دنیاارزش پول 201 دنیادرآمد فردی 190 دنیاو....با حلوا حلوا گفتن، دهن شیرین نمیشه
شهروند بازنشر داد
@user1768424826165 اردیبهشت 1405خداروشکر خیالم راحت شد اینجوری میتونیم تا صد سال دیگه بدون اینکه موشک کم بیاریم با استکبار جهانی بجنگیم و اونهارو تسلیم کنیم و بیاریم زیر پرچم اسلام، تا آنها هم طعم بهشتی که برای مردم ایران درست کردیم بچشند
شهروند بازنشر داد
@Irani6665 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیه خبر هم کار کنید بگید بخش قابل توجهی از مردم که ۹۹ درصد رو تشکیل میدن اینترنت ندارن و به حال خودشون رها شدنروانشون بهم ریخته، کار و زندگیشون رو هواست، تو خونه نون شب ندارن سرشون جلوی زن و بچشون پایینه و نمیتونن برای بیمارشون هزینه کنن، از دنیا عقب افتادن و...
شهروند بازنشر داد
@user1768343944375 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقتصاد چی مهم هست یا نه؟؟ شوروی هم تمام زرادخانه هاش پر بود ولی فروپاشید مسئولین اگر سفره ها با همین سرعت خالی بشه حتی بمب اتمم به دردتون نمیخوره قیمت مصالح ساختمانی تا ۳ برابرم رفته بالالوله و اتصالات بیشتر از ۱۵۰ درصد افزایش قیمت داشتن نسبت به قبل جنگ کار ساختمانی نابود شده
شهروند بازنشر داد
شهروند بازنشر داد
@user17090999720204922473 اردیبهشت 1405مگه قبل از جنگ نگفته بودند دکترین دفاعی ایران از پدافند به آفند تغییرکرده؟ پس الان منتظر چی هستید بزرگواران؟ ضربه اول رو یک بار هم که شده ما بزنیم تاحساب کار دست این ********* ها بیاد و همیشه در ترس و استرس و بلاتکلیفی باشن
شهروند بازنشر داد
@user17749454423522 فروردین 1405در پاسخ به۴۰ شب اومدیم و فریاد زدیم سازش و تسلیم نمیخوایم چرا باید با این همه هزینه مادی و جانی برگردیم سر خونه اول؟ چرا نظرات مردم رو گوش نمیدید یعنی ما انقدر ناچیزیم؟
شهروند بازنشر داد
@ir_citizen20 فروردین 1405به نظرم ما نباید از ابتدا با کل دنیا پدرکشتگی پیدا می کردیم و برای خودمون مدام دشمن تراشی می کردیم. الان کار از کار گذشته، ما بازدارندگی نداریم اما رجز خوانی چرا.. همه مقامات مشغول رجزخوانی هستند.
شهروند بازنشر داد
@HKazemiSpecial23 فروردین 1405اونکه صد البته، مقاومت قوی تر از هر زمان دیگر است و به همون نسبت، آینده ی ما هم روشن تر از هر زمان دیگر است و امید ما هم به زندگی بیشتر. هیچ ملالی نیست.