آمریکاییا کاملا سوسکی از اون پایین دارن کشتیهارو رد میکنن این بود کنترل تمام و کمال تنگه؟
@user17091005054273937475 ساعت پیشدر پاسخ بهآمریکاییا کاملا سوسکی از اون پایین دارن کشتیهارو رد میکنن این بود کنترل تمام و کمال تنگه؟
@Abbas_N1104 ساعت پیشدر پاسخ بهمقام معظم رهبری بر انحصار مدیریت تنگه هرمز توسط ایران، اخذ عوارض از شناورهای عبوری، محدودیت برای کشتیهای دشمن و اختصاص درآمدهای حاصل از عوارض به مردم، خانواده شهدا و جانبازان تأکید داشتهاند.برجام ذرتی ننگین تر از برجام ظریف!
@Ebrahim13464 ساعت پیشهمه آبراه ها و تنگه ها درآمد زایی دارند به جز تنگه هرمز،بماند اینکه ده ها سال هیچ درآمدی نداشته، ...... دولتمردان پر ادعای ما در این سالها چه می کردند ؟ عجب خیانتی .نباید مجازات شوند؟انشاالله در جهنم جاویدان بمانند. و در دنیا خیر نبینند