برای این مسئله چه اقدامی کردید؟

رهبر انقلاب در اولین پیامشان و هم امروز به موضوع انتقام و پیگیری قضایی جنایتکاران جنگی در محاکم داخلی و بین‌المللی اشاره کردند.مسئولان محترم! برای این مسئله چه اقدامی کردید؟ چرا موضوع انتقام رهبر شهید و دیگر شهدا در سخنان شما بروزی نداره؟!
17:49 - 7 تیر 1405

1 إعادة النشر
21٫2k من المشاهدات