صدور هشدار نارنجی ورود ریزگردها به کرمان

سازمان هواشناسی برای ورود ریزگردها از کویر مرکزی به استان کرمان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی با توجه به نقشه‌های فعلی و با تاکید بر هشدار سطح نارنجی، طی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه با شکل‌گیری توده غبار و انتقال ریزگردها از کویر مرکزی ایران، کاهش محسوس کیفیت هوا در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.برپایه این گزارش، نیمه شمالی و شرق استان بیشتر تأثیرپذیری از این پدیده را خواهند داشت.
10:30 - 7 تیر 1405

2 Reposts
9658 Views