باید برخاست

ابوالفضل غلامی شنیدید ترامپ ملعون چند روز پیش گفت: تلاش‌هایی برای تغییر رژیم در ایران صورت گرفت، اما موفق نشدند. بعد حرفش رو پس گرفت که اعتقادی به تغییر رژیم ندارد و آرزو کرد این کار باید از درون بیفتد. خب ما باید چه کنیم؟ چگونه باید نقشه او را خنثی کنیم؟ باید فقط رجز بخوانیم؟ فقط باید به مسئولینمان بتوپیم؟ یا همین که تبیین کنیم برای مردم کافی است؟ کافی نیست. آقای شهید ما می فرمود ما در دوران انقلاب بعداز حادثه ۱۵ خرداد ۳کار را انجام می دادیم:۱- افشاگری علیه رژیم ۲- تبیین اسلام ناب ۳-دعوت مردم به مبارزه. این مورد سوم گمشده گفتگوی ما و خطابه ما با مردم است مخصوصا در تجمعات. این همان گمشده مهمی است که آقاجانمان در کتاب همرزمان حسین(ع) آن را به عنوان مهم ترین ویژگی شیعه زمان اهل بیت(ع) یاد می کند و آن عبارت است از مومن آفرینی. نباید به تبیین اکتفا کنیم بلکه باید مردم را هم وارد در مبارزه تبیینی کنیم، به این معنا که شما هم برای دیگران تبیین کننده فعال باشید. همان که بارها و بارها رهبرشهیدمان می فرمود جهاد تبیین،جهاد تبیین،جهاد تبیین. و این است معنای حقیقی "باید برخاست" شعاری که برای مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب انتخاب شده است.مقصود از مبارزه آن فعالیت سیاسی نیست که صبح بلند شود ببیند دولت یا نظام چه خطایی کرده و آن را در بلندگو و فضای مجازی با طعنه و کنایه و نیشخند داد بزند، چیزی که امام شهیدمان آن را نفی می کرد. این آن چیزی است که دشمن می پسندد و اساسا مبارزه نیست. مبارزه یعنی آن تلاش و کوششی که با درگیری دشمن همراه باشد.
درود خدا بر طلبه شهید رضا ضیایی؛ نقل می کنند توی روستا بعد شهادت آقا شخصی شیرینی پخش می کند اما این شهید می رود با او صحبت می کند و نظر او را تغییر می دهد تا جایی که حالا آن بنده خدا بعد شهادت این طلبه ایستگاه صلواتی برپا می کند. درود خدا بر استاد عزیز حاج آقا عباسی ولدی با پویش تو هم یه رزمنده باش یک کار فوق العاده نقطه زن در سطح گسترده. خدا توفیقمان دهد.
09:28 - 7 تیر 1405
جامعه
سیاست
آمریکا و اروپا

7888 بازدید