دستگاههای اداری سیستان و بلوچستان ۲ساعت زودتر تعطیل میشوند
بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل شدت گرمای هوا و نیز با هدف مدیریت مصرف برق و صرفهجویی در مصرف آب، پایان فعالیتکار دستگاههای اجرایی، امروز ساعت ۱۱ و ۲ساعت زودتر از وقت اداری مقرر تعیین شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری؛ بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل شدت گرمای هوا و نیز با هدف مدیریت مصرف برق و صرفهجویی در مصرف آب، پایان فعالیتکار دستگاههای اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانکها بیمهها و شهرداریها در روز یکشنبه مورخ ۷تیر ماه ۱۴۰۵، ساعت ۱۱ و ۲ساعت زودتر از وقت اداری مقرر تعیین گردید.دستگاههای عملیاتی ارائه خدمات ضروری اعم از مراکز نظامی و انتظامی، امدادی، آتش نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و… طبق روال معمول و بر اساس نحوه فعالیت تعریف شده، به ارایه خدمت مشغول خواهند بود.همچنین در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است با توجه به افزایش میزان مصرف و به منظور پایداری در ارایه خدمات و پیشگیری از قطع آب و برق، در مصرف آب و برق صرفهجویی لازم را داشته باشند.#گرمای_هوا 08:19 - 7 تیر 1405