بله، در اثر اجرای نفتاهمنامه ذلت، تنگه هرمز رو دادند رفت، حالا امریکا سلطان تنگه عمان هست و اسکورت میکنه و عوارضی میگیره. باید بهش زنگ زد و التماس کرد چند تا سهمیه کشتی به ما هم بده.
@user1709100315077875641منذ 3 ساعاتتعليقًا علىبله، در اثر اجرای نفتاهمنامه ذلت، تنگه هرمز رو دادند رفت، حالا امریکا سلطان تنگه عمان هست و اسکورت میکنه و عوارضی میگیره. باید بهش زنگ زد و التماس کرد چند تا سهمیه کشتی به ما هم بده.
@user1709100588304900846منذ 3 ساعاتتعليقًا علىمهم:دوستان خواهش میکنم از این به بعد برای کسی که خود را شاهزاده می نامد از لفظ "شاشزاده" استفاده کنید و طرفدارانش را "طرفداران شاشزاده" بنامید
@user1709100930556065547منذ 3 ساعاتتعليقًا علىامریکا بی خود دست و پا میزند و تلاش بیهوده انجام می دهد
@user1709100930556065547منذ 3 ساعاتتعليقًا علىامریکا دارد دست و پا میزند و تلاش ییهوده انجام می دهدامریکا شکست خورده ای که دارد ورشکسته میشود اما ادای طرف پیروز را در می اورد
@user177666971833منذ 3 ساعاتتعليقًا علىجنگ تنگه در پای میز مذاکره این سوال پاسخی میخواهد آنهم اینکه وقتی تنگه بمدت ۶۰ روز طبق توافق تنگ نیست و رفت آمد در آن جریان دارد چرا آمریکا تلاش میکنه کریدوری در ساحل عمان برای عبور کشتیها درست کند؟سوال روی سوال :آیا بخاطر کشتیهای اسرائیل است که احتمال میدهد بعدا ایران اجازه عبور به آنها ندهد؟إظهار هذا الموضوع
@H_Azimnezhadمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىوقتی به عمان که زبونش رفته بود تو ... رو میدید، اعتماد به نفس ندارید و همیشه خودتونو زیرمجموعه کدخدا میدونید همین میشه 😡 عمان !! تو کجا بودی ؟! خاک بر سر مسئول ذلیل و بدبخت
@A110_M313منذ 3 ساعاتتعليقًا علىاتفاقات رخ داده و در حال وقوع شاهد عینی برای فهم کلام رهبر عزیز وقتی می فرمایند مدیریت (انحصاری) تنگه هرمزعلی الاصول😭😭
@Sarbazevelayatmadarمنذ 3 ساعاتتعليقًا علىاقای قالیباف و پزشکیان و عراقچی زبانتان کجا رفته . چرا جواب نمیدید ؟؟؟؟؟؟
@user177581232877منذ 3 ساعاتتعليقًا علىعمان می تونه نوار ساحلی خودش در اختیار کشتی ها بده عمق اب سمت عمان بیشتراز سمت ایرانه حالا ما کشتی سمت عمان بزنیم تجاوز به کشور دوست و برادر عمانه ،نزنیم بستن تنگه هرمز بی معنی
@user1709100048463689223منذ 1 ساعاتتعليقًا علىخداعمان ترسوی خائن راهم نابودوبه سزایش خواهندرساند . ان شاء الله
@user1709100048463689223منذ 52 دقائقتعليقًا علىغمان این بازماندگان خوارج اباضی ازاین گندم ملک ری نخواهندخورد. ماتنگسیریهارابه میدان نفرستادیم تا ارب اربا شوندوعمان به ملت ایران خیانت کند . عمان گردن کلفت ترازبرادران منافق عربش درحاشیه خلیج فارس نیست . نجابت ملت ایران هم حدی دارد . آبراهه تماما درحاکمیت ایران بوده ، است وخواهدبود
@user1709100048463689223منذ 44 دقائقتعليقًا علىاصلا مادرآبراه پس از۲۴ کیلومترآب های سرزمینی وتحت حاکمیت امنیتی ایران باعمان همسایه ایم یانهاددریایی آمریکاونهادتروریستی سنتکام آمریکا ؟ عمان پدرسگ پس خودت کجاقایم شدی ؟ پدرسگ بی حیا خودت بیاوحرف حسابی اگرداری که مطمئن هستیم نداری ، بزن . قایم شدی بزرگترت روفرستادی ، امابدان این بزرگترت موش زائیده
@user1709100063366757330منذ 34 دقائقتعليقًا علىکنترل تنگه از دست ایران خارج شده و دیگه هیچوقت برنمیگرده . تعصب و توهم و خیال و بزارید کنار تا واقعیت و ببینید ، این واقعیت نتیجه ی تلاش آمریکاست نیست نتیجه ی بذل و بخشش و جوندوستی و توهم مسئولای عشق مذاکره ماست ، تفکر بدیم بره چیا داد؟ عزت شرف تنگه هسته ای حاکمیت ملی حزب الله
@user177826733876منذ 16 دقائقتعليقًا علىکلی کامنت از ادمای منفی باف واضحه امریکا تلاش میکنه نذاره کوریدور ایران تثبیت بشه عرب ها هم کمکش میکنم اما باید صبور باشید کشتی با محمولش گاهی ۵۰۰ ۶۰۰ میلیون دلاره این کشتی هایی که از اون مسیر میرن اسپانسر عربی امریکایی دارن و خصوصی نیستن چند بار که بزنی دیگه کسی کشتیشو از اون ور نمیبره