Replying toبا وادادگی شعام و رییس،جمهور و دلارهایی که ارث پدر پزشکیان به نیروهای مسلح دادند جنگ بسیاز خطرناک دیگر درحال تحمیل است 😔😪😔
Replying to andبه جای فرهنگسازی و عادتسازی به گران شدن قیمتهای روی جلد ، به سمت کاهش قیمت های روی جلد روی آوریم و قیمت های روی جلد را پایین بیاوریم.اگر متاسفانه به بهانه جنگ قیمت روی جلد را بالا بردیم، بعد از جنگ قیمتهای روی جلد را کاهش دهیم.Demandکمپین کاهش حداکثری ، قیمت روی جلد محصولات تولیدی و خدماتی
مردم به گرانی و کارخانهها و واسطهها به گران کردن و گرانفروشان به گران کردن ، عادت کرده اند و به یک روال تبدیل شده ، اما شتاب آن به قدری بالا رفته که دیگر برای مردم قابل هضم نیست. کارخانهها و تولیدکنندگان همیشه دنبال بهانه بودند ، تا اجناس تولیدی خود را گران سازی کنند و قیمت روی جلد را بالا و بالاتر ببرند. در زمانی که دشمن داخلی بر ایران و ایرانی تاخت، متاسفانه کارخانههای تولیدی، واسطهها، محتکران و گرانفروشان با افزایش قیمت روی جلدشان بر مردم تاختند و مردم را به سمت فقر سوق دادند. این چگونه تولید ملی است که بر علیه خود مردم ، اقدام به گرانسازی میکند ؟ و چطور سیستم و قوانین رانتی و انحصاری ایجاد شده ، که به راحتی قیمت کالا و خدمات را به هر بهانه ای اینگونه بالا میبرند و اقتصاد خانواده های ایرانی را از بین میبرند؟ خواسته یا ناخواسته قیمت های روی جلد خود را ، آنهم به صورت قانونی و مورد تایید بالا و بالاتر بردند ، آنهم در زمانی که مردم هم در جنگ اقتصادی و هم در جنگ نظامی تحت بالاترین فشار ممکن بودند، دست به افزایش نامتعارف قیمت محصولات خود زدند و خدمات و کالاهای خود را به صورت تصاعدی و انفجاری بالا بردند. جای سوال است که به چه دلیلی این کار را کردند؟ آیا سود تولیدکنندگان خدمات و کالاها در این است که کالاهای خود را بی کیفیتسازی و گرانسازی کنند؟ آیا تولید ملی ، که باید موجب افتخار ، رفاه و آسایش مردم باشد ، اینگونه از پشت به مردم خنجر باید بزند؟! کارخانه ها نیز در حال گرانسازی هستند! رقابت با دیگر رقبا برای چاپ قیمت های جدید!، دغدغه فکری تولید کنندگان خدمات و کالا شده است! چاپ پول بدون پشتوانه کم بود ، حالا چاپ قیمت های جدید روی جلد هم وبال گردن مردم شده است! رقابت در گران کردن و گرفتن ماهی از آب گل آلود جنگ و تحریم، در کجای دین و وجدان ما آمده که اینگونه عمل میکنیم؟ انگار برد را در زندگی، به بالا بردنهای دائمی قیمت ها میبینند! راهکار رفع مشکل چیست؟ - تجارت آزاد شود و قوانین سخت و کاغذ بازی ها ، برای احداث کارخانه های تولیدی و خدماتی برداشته شود تا ، تولید کنندگان جدید وارد کار شوند . - فضای رقابتی ایجاد شود و سازمانهای غیر حمایتی و ضد رقابتی مثل سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و شورای رقابت حذف شوند. - قوانین رانتی و غیر رقابتی حذف شوند و کلا اقتصاد دستوری ، که به دست مافیاهای دولتی ، شبه دولتی ، خصوصی و خصولتی اداره میشود حذف گردد. - قیمت روی اجناس روند کاهشی به خود بگیرد ، همانطور که در جنگ و به بهانه آن، قیمت های روی جلد ،به صورت کاملا قانونی تصاعدی بالا رفتند ، قیمت های روی جلد، در ایام صلح به صورت تصاعدی کاهش یابند. - تمام موانع تولید نه در شعار ، بلکه در عمل رفع گردد تا تمام سرمایهداران وارد میدان شوند و دست تولیدکنندگان رانتی از تولید کالا و خدمات قطع گردد. - فضای کشور چه سیاسی چه اقتصادی ،طوری امن و با ثبات گردد که زمینه و بستر را برای تولید و تولید کننده واقعی و غیر رانتی مهیا سازد. - سرمایه داران در کشور احساس امنیت کنند تا به جای تولید تورم، مشغول تولید کالا و خدمات با قیمت و کیفیت رقابتی گردند. - قیمت گذاری ها ، توسط خود تولید کننده مصوب شود نه سازمان خاصی و صد البته ،وقتی تولید کننده ببیند ، دست زیاد شده و تولید کننده دیگری ، محصول بهتر و با قیمت کمتری ارائه میدهد، مجبور میشود قیمت های خود را کم کند و کیفیت را بالا ببرد. - سیستم قیمت ، بر اساس عرضه و تقاضا ، در بستری آزاد و غیر رانتی و غیر دستوری ، و در فضای رقابتی باید شکل بگیرد ، تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده در رضایت کامل باشند. سخن آخر اینکه ، اقتصاد اگر در فضای بسته ، رانتی ، ناامن ، دستوری و مافیایی گرفتار شود ، وضع همین میشود که میبینید. حمایت حداکثری لطفا
کلیه مسئولان اقتصادی و سیاسی, کلیه تولید کنندگان کالا و خدمات, مجلس شورای اسلامی, رئیس جمهور محترم, رئیس بانک مرکزی, وزارت اقتصاد و دارایی, وزارت رفاه و تامين اجتماعي, مردم, سازمان حمایت از مصرفکننده, شورای رقابت
100Claim report1000Follow up from the relevant official
Replying toهشدار رهبر شهید: وای به روزی که سلطان حسین رئیسجمهور کشور بشود
Replying toفقط با همگرایی و همافزایی موفق خواهیم شد؛با تنش و کشمکش علیه یکدیگر، هم خودمان و هم میراث شهدا و ایثارگران و ثمرات تلاشهای ۳۷ساله امام شهیدمان را تباه خواهیم کرد؛ همین!
Replying toسانسور پرچم انصارالله یمن در صداوسیماصدا و سیما در اقدامی بحث برانگیز در دو بخش خبری ساعت ۸ و ۱۰ صبح جمعه 5 تیرماه 1405؛ در زمان پخش خبر سخنان سید ملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن عبارت «لعنة علی الیهود» را از پرچم انصارالله یمن حذف کرده است.این اقدام در حالی رخ داده که عبارت مذکور در زمان…Show more
تا کِی سکوت و تا کِی کوتاه آمدن در برابر کسی که می آید در شعام و می گوید اگر به تفاهمنامه با آمریکا رای ندهید استعفا می دهم. خب چه بهتر که استعفا بدهد اگر مثل آدم استعفا می دهد که اگر میخواست مثل آدم استعفا بدهد مثل آدم حرف رهبر را گوش می کرد و در شرایطی که داشتیم در جنگ پیروز می شدیم،تسلیم نمیشد.
Replying toکاش یک ارزن از دشمن یاد میگرفتند!؟ اینقدی که روی دشمنی و کفر با هم همنظر و هم قسمند اینها در راستی و حق و حقانیت نیستند و همیشه متفرق و پراکنده و سرگردانند
Replying toاین مواردیکه گفتید همه ما ادمای معمولی که مشغول زندگی روزمره هستیم و هر شب هم بیرونیم کاملا هم میدونستیم و هم میدونیم. شما میتونید از دوستانتون تو رده های بالای مملکت بپرسید میدونن یا نه؟؟!! ممنون میشم
Replying toدفعه قبل آقای رئیس جمهور گفتند که ما جانفدا لازم نداریم. هر کس یه دونه لامپ خاموش کنه کافی هست. از همون روزها خودشون می دونستند که تفاهم خواهد شد و دیگر خبری از جنگ نخواهد بود. دیگر جنگ نخواهد شد. هر امتیازی که فکر کنید خواهند داد.
Replying toسلام بر ملت اهل فکرکهنسال ترین درختان صدها سال عمر می کنند در مقابل تند بادها سیلهای سهمگین و... مقاومت می کنندامایک روز با نسیمی فرم می افتند!!!!چرا؟!چون موریانه های کوچک از داخل و به آرامی داخل درخت را سوراخ سوراخ می کنند تا نهایتا به آسانی فرو افتد.این موریانه ها همان خائنینی هستند که سعی …Show more
@Amin_Y2mReplying toاین مذاکرات و وعدههای دادهشده و حتی عملشدهاش، در حکم آبنبات دادن به یک بچه است. همان که وزیر خزانهداری آمریکا به «هویج دادن» تعبیرش کرد.وقتی چیزی عیان است آنطور که امام جامعه و مردم عادی میبینند، چرا مسئولین متوجهاش نیستند؟