از دشمنان چه‌خبر؟

دوستان انقلاب و دوستداران ایران که سرگرم یک‌دیگر هستید!از دشمنان مشترک خودتان و دشمنان دین و مذهب و میهن‌تان چه خبر دارید؟
3 MB
این ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای، تحرکات لجستیک هوایی آمریکا در غرب آسیا، تنها طی ۷ روز گذشته است (۲۰هزار بار تندتر شده)؛روندی که ۷۶ روز است ۲۴ ساعته تکرار می‌شود و ۵۰۰۰ پرواز آن از ایتالیا و رومانی و... توسط ناتو بوده.​بزرگ‌ترین ابر_عملیات لجستیک تاریخ که با تحلیل آماری، این فشرده‌ترین پل هوایی (Airlift) آمریکا در تاریخ نظامی جهان است که ابعاد آن حتی از جنگ آمریکا در ۲۰۰۳ به عراق نیز فراتر رفته است.​این حجم شگفت‌آور از پروازها، فراتر از یک جبران ساده‌ی ذخایراست. تمام انبارها و زاغه‌های استراتژیک آمریکا در منطقه، تکمیل ظرفیت نهایی هستند.ارتش آمریکا میلیاردها دلار هزینه را صرف یک تهدید توخالی یا آرایش ایذایی نمی‌کند؛ این یعنی آمادگی برای یک ضربه پیش‌دستانه، فلج‌کننده و احتمالا ورود زمینی!​این کاروان متراکم از مسیر پایگاه‌های شرقی آمریکا و اروپا، انواع تسلیحات سنگین، پدافند (تاد و پاتریوت) و قطعات یدکی را به پایگاه‌های سنتکام (اسرائیل، اردن، عربستان، قطر و...) سرازیر کرده است.​واشنگتن از فرصت تعلیقِ اقدام ایران در دوره آتش‌بس، برای بازیابی توان نظامی، بازسازی بانک اهداف و تمهید یک مواجهه فراگیر استفاده کرده است.همزمان، حملات بی‌وقفه اسرائیل به جنوب لبنان و نشانه‌های تحرک جولانی در شرق لبنان برای مهار حزب‌الله، قسمت دیگر این نقشه است.​مذاکره ضعیف، فرصت اقدام مجدد با شدتِ بیشتر را به دشمن داده و آمریکا این فرصت لجستیکی بی‌نظیر را از دست نخواهد داد!البته قوای مسلح و نیروهای امنیتی به وظایف خود آشنا هستند و خود را برای یک نبرد عاشورایی در داخل_خارج کشور آماده کرده‌اند«کَم مِن فِئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن‌اللَّه» دوستان عزیز!دشمنان در هیچ عرصه‌ای بی‌کار نیست، حتی در دعا:
5 MB

آیا دوستان انقلاب و دوستداران ایران هم آمادگی معنوی برای نابودی دشمنان خود را دارند؟

نتانیاهو می‌گوید:ما هنوز کارهایی در ایران داریم که باید انجام شود.ما در اوج جنگ منطقه‌ای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.ما قواعد بازی را در منطقه خود تغییر دادیم،"سد ترس" را شکستیم و قدرت مشت آهنین خود را ثابت کردیم.ما در چند جبهه در منطقه درگیر جنگ هستیم.همان‌طور که قول داده بودم، اکنون در حال تغییر چهره خاورمیانه هستیم.حضور نظامی ما در لبنان ادامه خواهد یافت و نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارند!عضو کابینه ناتانیاهو نیز گفته: به هیچ وجه از لبنان عقب نشینی نخواهیم کرد، حتی اگر ترامپ از ما بخواهد!ارزیابی ما این است که برای مدت طولانی در آنجا خواهیم ماند و می‌خواهیم در مواضعی مستقر شویم که بتوانیم در بلندمدت از آن‌ها دفاع کنیم.این هدف و سیاست ماست و موضوع خروج از نوار امنیتی لبنان اصلاً مطرح نیست.این‌ها صرفاً رجزخوانی نیست!بلکه بخش کوچکی از برنامه‌ریزی بلند مدت تل آویو برای نبرد جدید با جمهوری اسلامی است.از منظر اسرائیل، تعادل قوا در غرب آسیا به زیان این رژیم بر هم خورده و این جنایتکاران برای ادامه بقای خود، ناچارند تا وضعیت منطقه را به موازنه قبل از طوفان‌الاقصی برگردانند و این امر جز با نابودی محور ضدصهیونی (حزب الله، حماس، انصارالله، متحدان عراقی ایران) و تخریب جدی قدرت نظامی جمهوری اسلامی بدست نخواهد آمد.آمریکا هم، اعم از دموکرات و جمهوری خواه، بر همین باور است و حاضر به قبول نظم جدید در غرب آسیا نیست! منافع و امنیت آمریکا و اسرائیل در بازگرداندن منطقه به وضعیت ماقبل ۷ اکتبر با همکاری کشورهای حاشیه خلیج فارس است!آمریکاسرائیل، لحظه_به_لحظه در حال برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای نابودی ایران هستند؛درخلال هرمذاکراتی، چه برنامه‌ریزی‌هایی می‌کردند:
5 MB

«دوستان»، ما و شما برای مقابله با دشمنان ایران چه می‌کنیم؟

بر اساس اسناد لانه جاسوسی آمریکا از زمان پهلوی به دنبال تسلط بر تنگه هرمز بوده است:
الان ما این تنگه سرنوشت‌ساز را در اختیار داریم؛ با کمک یک‌دیگر آن‌را حفظ کنیم و سرنوشت خود و مسلمانان منطقه و جهان را از سیطره استکبارصهیونی نجات دهیم.فقط با هم‌گرایی و هم‌افزایی موفق خواهیم شد؛با تنش و کشمکش علیه یکدیگر، هم خودمان و هم میراث شهدا و ایثارگران و ثمرات تلاش‌های ۳۷ساله امام شهیدمان را تباه خواهیم کرد؛ همین!✍️محمدعلی رامینششم تیرماه ۱۴۰۵سال‌روز ترور نافرجام امام شهید در سال۱۳۶۰
12:17 - 6 تیر 1405



11 Replies

Replying to
با وادادگی شعام و رییس،جمهور و دلارهایی که ارث پدر پزشکیان به نیروهای مسلح دادند جنگ بسیاز خطرناک دیگر درحال تحمیل است 😔😪😔

Profile picture of ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  25 خرداد 1405

به جای فرهنگ‌سازی و عادت‌سازی به گران شدن قیمت‌های روی جلد ، به سمت کاهش قیمت های روی جلد روی آوریم و قیمت های روی جلد را پایین بیاوریم.اگر متاسفانه به بهانه جنگ قیمت روی جلد را بالا بردیم، بعد از جنگ قیمت‌های روی جلد را کاهش دهیم.
Demand

کمپین کاهش حداکثری ، قیمت روی جلد محصولات تولیدی و خدماتی

مردم به گرانی و کارخانه‌ها و واسطه‌ها به گران کردن و گران‌فروشان به گران کردن ، عادت کرده اند و به یک روال تبدیل شده ، اما شتاب آن به قدری بالا رفته که دیگر برای مردم قابل هضم نیست. کارخانه‌ها و تولیدکنندگان همیشه دنبال بهانه بودند ، تا اجناس تولیدی خود را گران سازی کنند و قیمت روی جلد را بالا و بالاتر ببرند. در زمانی که دشمن داخلی بر ایران و ایرانی تاخت، متاسفانه کارخانه‌های تولیدی، واسطه‌ها، محتکران و گران‌فروشان با افزایش قیمت روی جلدشان بر مردم تاختند و مردم را به سمت فقر سوق دادند. این چگونه تولید ملی است که بر علیه خود مردم ، اقدام به گران‌سازی می‌کند ؟ و چطور سیستم و قوانین رانتی و انحصاری ایجاد شده ، که به راحتی قیمت کالا و خدمات را به هر بهانه ای اینگونه بالا می‌برند و اقتصاد خانواده های ایرانی را از بین می‌برند؟ خواسته یا ناخواسته قیمت های روی جلد خود را ، آنهم به صورت قانونی و مورد تایید بالا و بالاتر بردند ، آنهم در زمانی که مردم هم در جنگ اقتصادی و هم در جنگ نظامی تحت بالاترین فشار ممکن بودند، دست به افزایش نامتعارف قیمت محصولات خود زدند و خدمات و کالاهای خود را به صورت تصاعدی و انفجاری بالا بردند. جای سوال است که به چه دلیلی این کار را کردند؟ آیا سود تولیدکنندگان خدمات و کالاها در این است که کالاهای خود را بی کیفیت‌سازی و گران‌سازی کنند؟ آیا تولید ملی ، که باید موجب افتخار ، رفاه و آسایش مردم باشد ، این‌گونه از پشت به مردم خنجر باید بزند؟! کارخانه ها نیز در حال گران‌سازی هستند! رقابت با دیگر رقبا برای چاپ قیمت های جدید!، دغدغه فکری تولید کنندگان خدمات و کالا شده است! چاپ پول بدون پشتوانه کم بود ، حالا چاپ قیمت های جدید روی جلد هم وبال گردن مردم شده است! رقابت در گران کردن و گرفتن ماهی از آب گل آلود جنگ و تحریم، در کجای دین و وجدان ما آمده که اینگونه عمل می‌کنیم؟ انگار برد را در زندگی، به بالا بردن‌های دائمی قیمت ها می‌بینند! راهکار رفع مشکل چیست؟ - تجارت آزاد شود و قوانین سخت و کاغذ بازی ها ، برای احداث کارخانه های تولیدی و خدماتی برداشته شود تا ، تولید کنندگان جدید وارد کار شوند . - فضای رقابتی ایجاد شود و سازمان‌های غیر حمایتی و ضد رقابتی مثل سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و شورای رقابت حذف شوند. - قوانین رانتی و غیر رقابتی حذف شوند و کلا اقتصاد دستوری ، که به دست مافیاهای دولتی ، شبه دولتی ، خصوصی و خصولتی اداره می‌شود حذف گردد. - قیمت روی اجناس روند کاهشی به خود بگیرد ، همانطور که در جنگ و به بهانه آن، قیمت های روی جلد ،به صورت کاملا قانونی تصاعدی بالا رفتند ، قیمت های روی جلد، در ایام صلح به صورت تصاعدی کاهش یابند. - تمام موانع تولید نه در شعار ، بلکه در عمل رفع گردد تا تمام سرمایه‌داران وارد میدان شوند و دست تولیدکنندگان رانتی از تولید کالا و خدمات قطع گردد. - فضای کشور چه سیاسی چه اقتصادی ،طوری امن و با ثبات گردد که زمینه و بستر را برای تولید و تولید کننده واقعی و غیر رانتی مهیا سازد. - سرمایه داران در کشور احساس امنیت کنند تا به جای تولید تورم، مشغول تولید کالا و خدمات با قیمت و کیفیت رقابتی گردند. - قیمت گذاری ها ، توسط خود تولید کننده مصوب شود نه سازمان خاصی و صد البته ،وقتی تولید کننده ببیند ، دست زیاد شده و تولید کننده دیگری ، محصول بهتر و با قیمت کمتری ارائه می‌دهد، مجبور می‌شود قیمت های خود را کم کند و کیفیت را بالا ببرد. - سیستم قیمت ، بر اساس عرضه و تقاضا ، در بستری آزاد و غیر رانتی و غیر دستوری ، و در فضای رقابتی باید شکل بگیرد ، تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده در رضایت کامل باشند. سخن آخر اینکه ، اقتصاد اگر در فضای بسته ، رانتی ، ناامن ، دستوری و مافیایی گرفتار شود ، وضع همین می‌شود که می‌بینید. حمایت حداکثری لطفا

کلیه مسئولان اقتصادی و سیاسی, کلیه تولید کنندگان کالا و خدمات, مجلس شورای اسلامی, رئیس جمهور محترم, رئیس بانک مرکزی, وزارت اقتصاد و دارایی, وزارت رفاه و تامين اجتماعي, مردم, سازمان حمایت از مصرف‌کننده, شورای رقابت

100
Claim report
1000
Follow up from the relevant official

Replying to
هشدار رهبر شهید: وای به روزی که سلطان حسین رئیس‌جمهور کشور بشود

Replying to
فقط با هم‌گرایی و هم‌افزایی موفق خواهیم شد؛با تنش و کشمکش علیه یکدیگر، هم خودمان و هم میراث شهدا و ایثارگران و ثمرات تلاش‌های ۳۷ساله امام شهیدمان را تباه خواهیم کرد؛ همین!

Replying to
سانسور پرچم انصارالله یمن در صداوسیماصدا و سیما در اقدامی بحث برانگیز در دو بخش خبری ساعت ۸ و ۱۰ صبح جمعه 5 تیرماه 1405؛ در زمان پخش خبر سخنان سید ملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن عبارت «لعنة علی الیهود» را از پرچم انصارالله یمن حذف کرده است.این اقدام در حالی رخ داده که عبارت مذکور در زمان…
Show more

Profile picture of ‌مهدی حسن زاده‌
تا کِی سکوت و تا کِی کوتاه آمدن در برابر کسی که می آید در شعام و می گوید اگر به تفاهم‌نامه با آمریکا رای ندهید استعفا می دهم. خب چه بهتر که استعفا بدهد اگر مثل آدم استعفا می دهد که اگر میخواست مثل آدم استعفا بدهد مثل آدم حرف رهبر را گوش می کرد و در شرایطی که داشتیم در جنگ پیروز می شدیم،تسلیم نمی‌شد.

Profile picture of ‌farzad;{‌
Replying to
کاش یک ارزن از دشمن یاد میگرفتند!؟ اینقدی که روی دشمنی و کفر با هم همنظر و هم قسمند اینها در راستی و حق و حقانیت نیستند و همیشه متفرق و پراکنده و سرگردانند

Profile picture of ‌حامد عظیم نژاد‌
Replying to
این مواردیکه گفتید همه ما ادمای معمولی که مشغول زندگی روزمره هستیم و هر شب هم بیرونیم کاملا هم میدونستیم و هم میدونیم. شما میتونید از دوستانتون تو رده های بالای مملکت بپرسید میدونن یا نه؟؟!! ممنون میشم

Replying to
دفعه قبل آقای رئیس جمهور گفتند که ما جانفدا لازم نداریم. هر کس یه دونه لامپ خاموش کنه کافی هست. از همون روزها خودشون می دونستند که تفاهم خواهد شد و دیگر خبری از جنگ نخواهد بود. دیگر جنگ نخواهد شد. هر امتیازی که فکر کنید خواهند داد.

Replying to
سلام بر ملت اهل فکرکهنسال ترین درختان صدها سال عمر می کنند در مقابل تند بادها سیل‌های سهمگین و... مقاومت می کنندامایک روز با نسیمی فرم می افتند!!!!چرا؟!چون موریانه های کوچک از داخل و به آرامی داخل درخت را سوراخ سوراخ می کنند تا نهایتا به آسانی فرو افتد.این موریانه ها همان خائنینی هستند که سعی …Show more

Profile picture of ‌امین یزدان پناه‌
Replying to
این مذاکرات و وعده‌های داده‌شده و حتی عمل‌شده‌اش، در حکم آبنبات دادن به یک بچه است. همان که وزیر خزانه‌داری آمریکا به «هویج دادن» تعبیرش کرد.وقتی چیزی عیان است آنطور که امام جامعه و مردم عادی می‌بینند، چرا مسئولین متوجه‌اش نیستند؟