صیانت از منابع آب در بافت

در پی شکایت‌های متعدد مردمی و به‌منظور جلوگیری از پمپاژ غیرمجاز آب به اراضی خارج از محدوده مجاز، پمپ‌های سیار مستقر در بستر رودخانه منطقه گوبین–گوغر توقیف و جمع‌آوری شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، این عملیات با حضور عوامل مدیریت منابع آب شهرستان بافت و با همکاری نیروی انتظامی انجام شد و طی آن، ضمن جلوگیری از برداشت‌های غیرقانونی آب، رفع تصرف از بستر رودخانه نیز صورت گرفت.این اقدام در راستای صیانت از منابع آبی، حفظ حقوق عمومی و جلوگیری از تضییع حقابه‌های قانونی انجام شده و برخورد با هرگونه تخلف در این زمینه با جدیت ادامه خواهد داشت.
07:24 - 6 تیر 1405

1 إعادة النشر
15٫1k من المشاهدات