خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
مدیر بنادر شرق هرمزگان گفت: وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است و خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکلههای آن وارد نشده است.
حمیدرضا محمد حسینی تختی امشب در گفتوگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطههای آن وارد نشده است.وی افزود: وضعیت در بندر سیریک عادی است.ساعتی پیش صدای انفجارهایی در حوالی سیریک شنیده شد.
01:03 - 6 تیر 1405