جدای از ترمیم، بایستی ضربه چندین برابری به مبداء زده شه، در واقع این کار دشمن به منزله اختلال گسترده در زندگی عمومی و انفجار بمب در همه نقاط کشور بود. اگر پاسخ کتناسب داده نشه تکرار میشه.
@Saeed_alef3134 ساعت پیشدر پاسخ بهجدای از ترمیم، بایستی ضربه چندین برابری به مبداء زده شه، در واقع این کار دشمن به منزله اختلال گسترده در زندگی عمومی و انفجار بمب در همه نقاط کشور بود. اگر پاسخ کتناسب داده نشه تکرار میشه.
@montaghed_sakht4 ساعت پیشدر پاسخ بههر چی خبر خوب برای بازار اومد بیرون با دستکاری بانک ها خنثی شد . هنوزم خودتون رو زرنگ میبینید
@AlirezaZieglari4 ساعت پیشدر پاسخ بهموضوع را شفاف و سریع با مردم درنیان بگذارید! الان خیلی ها در مترو و اتوبوس و ...، می کویند از قصد بانک ها خودشان برای کنترل بازار چنین می کنند! من نمی گویم این حرف درست است؛ من می گویم درست اطلاع رسانی کنید که راست و دروغ مخلوط نشوند!
@Naser_011011104 ساعت پیشدر پاسخ بهدر طول چند ماه اخیر و قبل از آن این بانک ها دچار اختلال میشن, این همه اختلال مشکوکه باید توسط نهاد های امنیتی بازرسی بشوند
@Power_Progress_Pride3 ساعت پیشدر پاسخ بهتا زمانیکه نت آمریکایی بی نظارت هست، هر روز منتظر حملات سایبری، اغتشاشات و ترور باشید.نت ساخت آمریکا (نام فیک "نت بین الملل")، و زیر کنترل آژانس امنیت ملی NSA است.اگر امنیت و ثبات میخواهید: نت ملی جایگزین.بیزنسها داخلی با پلتفرمهای داخلی. نت آمریکایی زیر نظر اطلاعات با مجوز برای پژوهش، تجارت...
@UltraMaxProPlus3 ساعت پیشمشکل اینه که بخاطر فیلترینگ سلیقهای و بیضابطه از۸۸به اینسو، دهها میلیون گوشی و رایانه بخاطر نصب vpnهای ناامن، آلوده شده و bot net(شبکهی زامبی) به وجود آورده که بدون اطلاع مالکان به زیرساختها حمله میکنن، حتی اگر اینترنت بینالملل قطع، و شبکهی داخلی برقرار باشهمقصر هم این فیلترینگ بیضابطه هست
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3132 ساعت پیشبیاد شاغلام گل آقا
اندر برکات #اینترنت بین الملل