این حرفا رو به آقایون مسؤل بگید، چرا ما باید ایقد وابدیم
@user1712074122253 روز پیشدر پاسخ بهچونکه مسئولین ما از جاهای تنگ خوششان نمی آید، بخاطر همین با قوانین بین المللی گشادش می کنند، وای به اون روزی که آن مسئول سرازیر خانه آخرت تنگ و تاریکی به نام قبر شود. نمی دانم قوانین بین المللی برای گشادی آن هم کاری میتوانند بکنند😭😭😭😭😭😭
@user17091000584615827843 روز پیشدر پاسخ بهصدهزاران درود بر شرافتت استاد عزیز! متاسفانه دیپلماتهای بشدت ضعیف ما اینها را بایست بفهمند و با عرضه بودن را یاد بگیرند! هرچند بسیار قبلتر از تصوی پستهای مربوطه بایست یاد میگرفتند و نه در تصوی پستهای رسمی..
@user17091014934439435553 روز پیشدر پاسخ بهکاش کمی هم میگشتند پیدا کنند که بر اساس کدام قانون بینالملل رهبر ما را زدند، فرماندهان ما را زدند، مردم ما را زدند، زیرساخت ما را زدند