مطالبهمطالبه افزایش هزینه اقدامات خصمانه آمریکا در آبهای منطقه
با توجه به اینکه کشور ما در حال جنگ هست عقل حکم میکند نیروهای مسلح ما هزینه محاصره دریایی آمریکا را آنقدر بالا ببرند تا این یانکی ها دست از محاصره بنادر ایران بردارند ما میتوانیم با حملات غافلگیرانه و ناگهانی اینکار را عملی کنیم. رژیم آمریکا با ایجاد محاصره دریایی این موضوع را تبدیل به یک کارت موثر در مذاکرات کرده است نیروهای مسلح ما باید با حملات ریز و آزار دهنده این کارت را از دست این خبیث ها بگیرند. هربار دشمن یک هدفی را در مناطق مربوط به تنگه هرمز ( قشم و بندر عباس و ...) زیر حملات راکتی خودش میگیرد و ایران از پایگاه هایشان موشک باران میکند واقعیت اینست که ادامه چنین روندی خیلی بنفع ما نیس حالا که در حال جنگ هستیم چرا نباید ما با حملات غافلگیرانه و ناگهانی این آمریکایی ها را فراری ندهیم. تنگه هرمز سرزمین ماست ما نباید اجازه دهیم اراذل به این منطقه دست درازی کنن ما تکیه گاهمان بخداست و از هیچ قدرتی هراس نداریم.
ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش