لبنان به معنای واقعی کلمه در روزهای سرنوشتسازی به سر میبرد، ارتش اشغالگر در همراهی با جریان غربگرای لبنانی عزم خلع سلاح حزبالله را در پیش گرفته است... اما این تمامی روایت نیست.
لعنت خدا به تمام بزدلهای تاریخ واکنون ولعنت خدابه دولت لبنان و تمام افرادی که درکشورما ازقبل تاالان دم ازدیپلماسی باکثافتها وشیطان پرستان صهونیستی وامریکایی می زنند،هیچوقت دروغ های دروان ظریف فراموش نمیشود،به والله بهترین دست آورد با موشک و ضربه زدن و ازبین بردن صهونیست درمنطقه هست بهایش هرچه باشد