«مستثنی شدن» رژیم صهیونیستی در توافق با ایران صحت ندارد

ادعای نیویورک‌تایمز درباره «مستثنی شدن رژیم صهیونیستی از تعهدات توافق احتمالی با ایران» تکذیب شد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، رژیم اسرائیل را از تعهدات توافق با ایران «مستثنی» کرده است.این در حالی است که بررسی متن نهایی‌شده توافق احتمالی نشان می‌دهد که این ادعا فاقد وجاهت است. بر اساس متن صریح توافق، در صورت نهایی شدن، آمریکا و متحدانش متعهد می‌شوند که به هیچ وجه به ایران یا متحدانش حمله نکنند.
در مقابل، ایران نیز متعهد شده که خود و متحدانش به آمریکا و متحدان آن حمله نظامی پیش دستانه نداشته باشند.بنابراین، ادعای این رسانه مبنی بر استثنا شدن این رژیم از هرگونه تعهد در قبال ایران، با مفاد صریح توافق نامه نهایی شده در تناقض است و صحت ندارد.
پایان پیام/جدیدترین و مهم‌ترین اخبار سیاسی، دفاعی و امنیتی را با دنبال کردن صفحه سیاست (اینجا) بخوانید.
09:21 - 3 خرداد 1405

3 إعادة النشر18 التفاعل
778٫5k من المشاهدات


102 الإجابة

‌۳زار پورحسین‌ صورة الملف الشخصي
@S3zar3 خرداد 1405
تعليقًا على
اسرائیل هیچوقت دست از جنگ نمی کشه... توبه گرگ مرگه!!!

@zolfagar3 خرداد 1405
تعليقًا على
آقایون دارین به خون شهدا خیانت میکنین اگر تنگه رو مثل قبل باز کنین . جنگ هزاران بار بهتر از شرایطی که شمشیر داموکلس بالا سر ایران باقی بمونه .

‌✨naz✨‌ صورة الملف الشخصي
@user1778595337733 خرداد 1405
تعليقًا على
بهونتون چیع برا وصل نکردن #اینترنت #اینترنت_را_وصل_کنید

@Kamran_Bolghari3 خرداد 1405
تعليقًا على
لابد اسرائیل هم قراره به توافق پایبند بمونه؟

@Ehsan843 خرداد 1405
تعليقًا على
کسی که میگفت از من خواستن رهبر ایران بشم هزاران حرف دگ دروغ هم به توافق نسبت دادهعده ای در داخل دروغ های اینو تکرار میکنندنبال متشنج کردن هستین ؟

@Humiliator3 خرداد 1405
حمله پیشدستانه و ضربه نهایی به صهیانکستان و ترور نتانیاهو و ترامپ بعد امضای توافقلااقل انتقام رهبر و سردار سلیمانی گرفته بشه انتقام بقیه سردار ها زیاد واجب نیست حالا بعدا میگیرم

‌محمدی‌ صورة الملف الشخصي
@user17091006213908639343 خرداد 1405
تعليقًا على
ضمانت اجرای تعهدات طرف مقابل چیه؟

@user1775933703993 خرداد 1405
تعليقًا على
اول از همه پول رو نقد بگیریدنشه مثل ۶میلیارد دلاری که رفت و توی قطر بلوکه شدتنگه رو در صورت دریافت عوارض باز کنیدمردم ۳ ماه نیومدن توی خیابون که به شرایط تنگه به روال قبلی برگرده اگر نکردین با مردم طرفید

‌باشه تو راس میگی‌ صورة الملف الشخصي
@RastGo3 خرداد 1405
خجالت نمیکشین میگین توافق!!!!با کی توافق با قاتل رهبر ؟؟؟ بعد الان خوشحالین ؟؟؟ شرم بر دستانی که این توافق را امضا کنند

@user17091004493329294103 خرداد 1405
تعليقًا على
الان همه دارن در خصوص ۶۰روز اتش بس صحبت میکنن و اتش بس با اتمام جنگ خیلی تقاوت داره و مسلما امریکا تعهدی به این موضوع نخواهد داشت

‌محمدتون‌ صورة الملف الشخصي
@SM_MOUSAVI23 خرداد 1405
اورانیوم . هسته ای . تنگه هرمز . غرامت . رفع تحریم . اخراج آمریکا از اطراف ایران. آتش بس در همه جبهه ها خطوط قرمز هستند.به امید خدا از مادر زاده نشده بعد اینهمه سختی که تحمل کردیم بخواد پا رو خطوط قرمز بذاره دهنمون سرویس کردید با گرونی و بی اینترنتی حالا اگه بدید بره واقعا خائن یا بی عرضه هستید

‌نوشا‌ صورة الملف الشخصي
@user1772404643863 خرداد 1405
تعليقًا على
من نمیدونم این توافق چیه که هنوز هیچ جوره نشده یک مقام مسئول با ادبیات پیروزمندانه بیاد بعنوان پیروزی به مردم مژده بده و فقط منابع نامعلومی خبرهای درز کرده از توافق رو تکذیب میکنن ! حتی منم دارم نگران میشم

@user1777119837403 خرداد 1405
تعليقًا على
یعنی کشور همچنان در مرحله نه جنگ نه صلح قرار میگیره نیروهای آمریکایی در منطقه هستن اقتصاد روز به روز بدتر میشه تنگه باز میشه دنیا کار خودشو میکنه مردم بیچاره ایران میمومن و گرانی ها تا دو ماه آینده ... دو ماه دیگه باز میرسیم به اینجا ولی توی این ماه دلار چند میشه و گرانی ها به کجا میره خدا میدونه

‌رسانه پویش های مردم ایران‌ صورة الملف الشخصي
@NewIran3 خرداد 1405
تعليقًا على
يطلب

کارمزد باید بهای فرآیند باشد، نه سهم از سرمایه

یکی از اقدامات چالش‌برانگیز در نظام بانکی و مؤسسات مالی، تعیین نرخ کارمزد خدمات بر اساس مبلغ تراکنش است. این در حالی است که از منظر فنی و عملیاتی، پردازشِ انتقال یک ریال با انتقال هزار میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بانکی تفاوت چندانی نداشته و هزینه‌ی فرآیندیِ یکسانی را به سیستم تحمیل می‌کند. متأسفانه تعیین کارمزد به صورت درصدی، عملاً به معنای دست‌اندازی به اموال مشتریان است. علاوه بر این، در حال حاضر نظام اقساطی بانک‌ها نیز بر پایه مبالغ دریافتی تنظیم می‌شود؛ در حالی که منطقِ کارآمد ایجاب می‌کند کارمزد خدمات بانکی بر اساس تعداد دفعات و نوع فرآیندِ انجام شده تعیین گردد. مضاف بر اینکه، بسیاری از خدماتی که در شبکه بانکی کشور ما مشمول کارمزدهای سنگینِ درصدی است، در نظام‌های بانکی پیشرفته جهان به صورت رایگان ارائه می‌شود. به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده است که سیستم بانکداری الکترونیک کشور برای رعایت عدالت اقتصادی و حقوق مشتریان، دستخوش تغییرات اساسی و ساختاری شود.

100
1000

‌حامد نصیری‌ صورة الملف الشخصي
@Hamed0Nasiri13 خرداد 1405
تعليقًا على
مستثنی یعنی چی ؟واژه آسان تر نبود؟!

@user1776433530203 خرداد 1405
تعليقًا على
آلان ما یعنی نمی تونیم اسقاطیل رو نابود کنیم؟اگر قرار بود به اینجا برسیم چرا تابلو زدیم تا 25 سال300 میلیارد دلار خسارت پول 6 سال بودجه مملکت رو کی می خواد بده؟شما که این همه امتیاز گرفتید خدا رو خوش نمیادیک بند دیگه برای باز کردن #اینترنت #اینترنت_بین_الملل در همه جبهه ها هم اضافه کنید

@user1772719509963 خرداد 1405
تعليقًا على
این خبر از قول کدوم یک از مسوولین محترم یا نهاد رسمی هست این رفتار عدم اطلاع رسانی به مردم دون شان ملت قهرمان ایران است

@Sarbaz78783 خرداد 1405
تعليقًا على
انتقام چه شد؟؟مگه مراجع حکم جهاد ندادن چرا عقب کشیدیدمگه التزام به ولایت ندارید؟مگه امامت رو قبول ندارید