@Ehsan843 خرداد 1405تعليقًا علىکسی که میگفت از من خواستن رهبر ایران بشم هزاران حرف دگ دروغ هم به توافق نسبت دادهعده ای در داخل دروغ های اینو تکرار میکنندنبال متشنج کردن هستین ؟
@Humiliator3 خرداد 1405حمله پیشدستانه و ضربه نهایی به صهیانکستان و ترور نتانیاهو و ترامپ بعد امضای توافقلااقل انتقام رهبر و سردار سلیمانی گرفته بشه انتقام بقیه سردار ها زیاد واجب نیست حالا بعدا میگیرم
@user1775933703993 خرداد 1405تعليقًا علىاول از همه پول رو نقد بگیریدنشه مثل ۶میلیارد دلاری که رفت و توی قطر بلوکه شدتنگه رو در صورت دریافت عوارض باز کنیدمردم ۳ ماه نیومدن توی خیابون که به شرایط تنگه به روال قبلی برگرده اگر نکردین با مردم طرفید
@RastGo3 خرداد 1405خجالت نمیکشین میگین توافق!!!!با کی توافق با قاتل رهبر ؟؟؟ بعد الان خوشحالین ؟؟؟ شرم بر دستانی که این توافق را امضا کنند
@user17091004493329294103 خرداد 1405تعليقًا علىالان همه دارن در خصوص ۶۰روز اتش بس صحبت میکنن و اتش بس با اتمام جنگ خیلی تقاوت داره و مسلما امریکا تعهدی به این موضوع نخواهد داشت
@SM_MOUSAVI23 خرداد 1405اورانیوم . هسته ای . تنگه هرمز . غرامت . رفع تحریم . اخراج آمریکا از اطراف ایران. آتش بس در همه جبهه ها خطوط قرمز هستند.به امید خدا از مادر زاده نشده بعد اینهمه سختی که تحمل کردیم بخواد پا رو خطوط قرمز بذاره دهنمون سرویس کردید با گرونی و بی اینترنتی حالا اگه بدید بره واقعا خائن یا بی عرضه هستید
@user1772404643863 خرداد 1405تعليقًا علىمن نمیدونم این توافق چیه که هنوز هیچ جوره نشده یک مقام مسئول با ادبیات پیروزمندانه بیاد بعنوان پیروزی به مردم مژده بده و فقط منابع نامعلومی خبرهای درز کرده از توافق رو تکذیب میکنن ! حتی منم دارم نگران میشم
@user1777119837403 خرداد 1405تعليقًا علىیعنی کشور همچنان در مرحله نه جنگ نه صلح قرار میگیره نیروهای آمریکایی در منطقه هستن اقتصاد روز به روز بدتر میشه تنگه باز میشه دنیا کار خودشو میکنه مردم بیچاره ایران میمومن و گرانی ها تا دو ماه آینده ... دو ماه دیگه باز میرسیم به اینجا ولی توی این ماه دلار چند میشه و گرانی ها به کجا میره خدا میدونه
@NewIran3 خرداد 1405تعليقًا علىيطلبکارمزد باید بهای فرآیند باشد، نه سهم از سرمایه
یکی از اقدامات چالشبرانگیز در نظام بانکی و مؤسسات مالی، تعیین نرخ کارمزد خدمات بر اساس مبلغ تراکنش است. این در حالی است که از منظر فنی و عملیاتی، پردازشِ انتقال یک ریال با انتقال هزار میلیارد ریال برای زیرساختهای بانکی تفاوت چندانی نداشته و هزینهی فرآیندیِ یکسانی را به سیستم تحمیل میکند. متأسفانه تعیین کارمزد به صورت درصدی، عملاً به معنای دستاندازی به اموال مشتریان است. علاوه بر این، در حال حاضر نظام اقساطی بانکها نیز بر پایه مبالغ دریافتی تنظیم میشود؛ در حالی که منطقِ کارآمد ایجاب میکند کارمزد خدمات بانکی بر اساس تعداد دفعات و نوع فرآیندِ انجام شده تعیین گردد. مضاف بر اینکه، بسیاری از خدماتی که در شبکه بانکی کشور ما مشمول کارمزدهای سنگینِ درصدی است، در نظامهای بانکی پیشرفته جهان به صورت رایگان ارائه میشود. به نظر میرسد زمان آن فرا رسیده است که سیستم بانکداری الکترونیک کشور برای رعایت عدالت اقتصادی و حقوق مشتریان، دستخوش تغییرات اساسی و ساختاری شود.
1001000
@user1776433530203 خرداد 1405تعليقًا علىآلان ما یعنی نمی تونیم اسقاطیل رو نابود کنیم؟اگر قرار بود به اینجا برسیم چرا تابلو زدیم تا 25 سال300 میلیارد دلار خسارت پول 6 سال بودجه مملکت رو کی می خواد بده؟شما که این همه امتیاز گرفتید خدا رو خوش نمیادیک بند دیگه برای باز کردن #اینترنت #اینترنت_بین_الملل در همه جبهه ها هم اضافه کنید
@user1772719509963 خرداد 1405تعليقًا علىاین خبر از قول کدوم یک از مسوولین محترم یا نهاد رسمی هست این رفتار عدم اطلاع رسانی به مردم دون شان ملت قهرمان ایران است
@Sarbaz78783 خرداد 1405تعليقًا علىانتقام چه شد؟؟مگه مراجع حکم جهاد ندادن چرا عقب کشیدیدمگه التزام به ولایت ندارید؟مگه امامت رو قبول ندارید