قبول دارید این طرح کامل و جامع بررسی نکردید و وقتی که به اجرا رسید این همه داستان شد؟! خب دوباره تشکیل جلسه بدید دوباره بررسی ش کنید. خشت اول چو بنهاد کج تا ثریا دیوار رود کج
@user170910068575269319328 اردیبهشت 1405Replying toقبول دارید این طرح کامل و جامع بررسی نکردید و وقتی که به اجرا رسید این همه داستان شد؟! خب دوباره تشکیل جلسه بدید دوباره بررسی ش کنید. خشت اول چو بنهاد کج تا ثریا دیوار رود کج
@S3zar28 اردیبهشت 1405Replying toوقتی پای مردم ایران و پایمال کردن حق و حقوقشون وسط باشه خوب صریح و با قاطعیت عمل می کنند، وقتی میرسه به اسرائیل که باعث و بانی وضع موجود کشوره، فقط شعار و رجز خوانی... که خودش بیانگری حقیقتی بسیار تلخ می باشد!!!
@user17759806855028 اردیبهشت 1405Replying toصحبت های زیبا و منطق غلط اگر اینترنت همچنین تهدیدی هست که می فرمایید چرا برای کشور های متخاصم ما چنین تاثیری ندارد؟شما همین بلایی که می فرمایید سر دشمنان ما بیاورید زیرا آنها اینترنت را نمی بندند؟ پس فرق کجاست؟
@jalaltorabi28 اردیبهشت 1405Replying toاین طرح به هیچ عنوان، تاکید میکنم به هیچ عنوان برطرف کننده نیاز نبوده و فقط خشم و نفرت ایجاد کرده!
@jalaltorabi28 اردیبهشت 1405Replying toدر نقد برنامه شیوه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵) و حرف های گفته شده درباره اینترنت ملی
برنامه شیوه شبکه چهارم صداسیما روز ۲۶ ام اردیبهشت ۱۴۰۵ میزبان رسول جلیلی و محمد حسین ساعی عضو شورای عالی فضای مجازی بود و حرفایی درباره اینترنت ملی و محدودیت ها زده شد که نیاز به بررسی دقیق دارد.Show this thread
@Nima_Nikjoo28 اردیبهشت 1405Replying toرسماً با بی عقلی و بی سوادی همین شورا بود که #اینترنت رو به کثافت کشید
@Kamtarin28 اردیبهشت 1405Replying toدولت میگه مخالفم، اعضای شورای عالی میگن مخالفن، نمایندگان مجلس هم میگن مخافیماین وسط لابد ملت ایران بساط اینترنت پرو رو راه انداختن که به اپراتورها صدقه بدن
@GOLGOL28 اردیبهشت 1405Replying toبالاخره چه چیزی به این شورایعالی فضای مجازی مربوط است. در زمان فیلتر شکن فروشی که ساکت بودند در مورد اینترنت پرو هم که سلب مسئولیت می کنند. این دفتر و دستک برای چیست؟
@user170910007671125300828 اردیبهشت 1405Replying toاین شوراهای عالی رو برای گیج کردن ما درست کردید یا خودتون که هیچی رو هیچ کس گردن نمیگیره؟!؟#اینترنت
@user17773863575328 اردیبهشت 1405Replying toحرف های تو خالی بدرد ما نمیخوره عمل کنید اگه راست گو هستید#اینترنت
@user17724046438628 اردیبهشت 1405Replying toباشه شما خودتونو ناراحت نکنید حقوقتونو تحت عنوان شورای عالی فضای مجازی بگیرید و ....
@user17786544081028 اردیبهشت 1405Replying toپس مربوط به کیه؟؟؟گندشو دراوردین ۳ماهه اینترنت نداریم ۹۰درصد کسایی که با اینترنت و تبلیغاتشون کسب درآمد میکردن یا ورشکست شدن جمع کردن یا بدهی بالا آوردن و حتی تو تامین خواربار خونشون دچار مشکل شدن.ایران همینه دیگه به هرکدوم میگی میگه به ما ربطی نداره.پس ما چه خاکی تو سرمون کنیم؟
@user17786544081028 اردیبهشت 1405Replying toپس مربوط به کیه؟؟؟گندشو دراوردین ۳ماهه اینترنت نداریم ۹۰درصد کسایی که با اینترنت و تبلیغاتشون کسب درآمد میکردن یا ورشکست شدن جمع کردن یا بدهی بالا آوردن و حتی تو تامین خواربار خونشون دچار مشکل شدن.ایران همینه دیگه به هرکدوم میگی میگه به ما ربطی نداره.پس ما چه خاکی تو سرمون کنیم؟
@user17786544081028 اردیبهشت 1405Replying toاینهمه مدت اومدیم تو خیابون سرما گرما برف بارون تحمل کردیم ولی این دولت حتی سرسوزن دلش واسه ما نسوخت.یه اینترنت که حق مسلم ماست رو دریغ کردن فک میکن ما احمقیم.اگه به جاسوسی باشه با پرو سیم سفید و استارلینکم میشه جاسوسی کرد.اینا بهونه س.منکه دیگه سرسوزن قبول ندارمشون.خدا باعثشو لعنت کنه
@AliMe28 اردیبهشت 1405Replying toشما که سواد ندارید و اون آدرس سایت Farsnews را اشتباه نوشته اید در تابلو از اینترنت هم سر در می آورید که حالا دارید از اینترنت پرو سخن می گویید ...
@Iran1404s28 اردیبهشت 1405Replying toهمه اونایی که تو این مدت من و امثال من رو متهم میکردن که پول میگیرید برای تجمعات شبانه و هزار تهمت زشت بهم میزدن، همونایی که برانداز بودن و شب اول جنگ ریختن تو خیابون شادی کردن، همشون اینترنت پرو بهشون تعلق گرفته، من میبینم همه ظاهرا یا فیلترشکنردارن یا اینترنت پرو بهغیر از همونایی که تو خیابونن
@user17683723116828 اردیبهشت 1405Replying toاقای محترم سپاه خواهشا خواهشا لطفا وصل کنید لطفا اینترنت رو وصل کنید
@user17786130595728 اردیبهشت 1405Replying toاون کسی که اینترنت پرو رو طراحی کرده مجرمه مثل همونی که رانت یا اختلاس کرده اینترنت رو وصل کنید موفق شدید ملت رو عصبی کنید#اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل
@MoHsEn1106828 اردیبهشت 1405زمان انتخابات طرف ناراحت بود چرا فیلتر میکنیم و کاسبی راه انداختیم برای فیلترشکن فروشها گرچه بماند که تبلیغات خودش در فیلترشکنها به چشم میخوردولی خود شما که با اینترنت پرو کاسبی راه انداختی برای یک عده