خروج ۵ میلیون نفر از زیر خط فقر؛ با صرفه‌جویی بنزین!

محمدصادق کریمی: کاهش تولید میعانات گازی در پی حمله دشمن به عسلویه باعث شده که یک رقمی بر کسری سابق بنزین اضافه شود.
۵ MB
ما قبل از جنگ، حدود ۶ میلیارد دلار ناترازی بنزین داشتیم، در صورت صرفه‌جویی با این رقم می‌توان ۴ هزار کیلومتر جاده ساخت و ۳۰ درصد ظرفیت جاده‌ای کشور را افزایش داد.با این ۶ میلیارد دلار می‌توان ۵ تا نیروگاه دماوند ساخت و نصف ناترازی برق را رفع کرد یا ۵ میلیون نفر را از زیر خط فقر خارج کرد.
12:45 - 26 آوریل 2026

18٫7k بازدید



1 پاسخ

@Mehregan_MD26 آوریل 2026
در پاسخ به
بله استاد و دانشمند پزکشیان با این سیاست ها اقتصاد به قله رسوندن تا الان