دست ردِّ مرتس به سینه رضا پهلوی

رسانه‌ها روز پنجشنبه خبر دادند که صدراعظم آلمان فردریش مرتس حاضر به دیدار با فرزند آخرین شاه ایران نشد.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ خبرنگار روزنامه فیگارو جورج مالبرونو خبر داد که فردریش مرتس، صدراعظم آلمان، در زمان اقامت رضا پهلوی در برلین تمایلی به دیدار با او نداشت.خبرگزاری رویترز نیز در این باره گفت که تصمیم دولت آلمان مبنی بر عدم دیدار با او با انتقاد رضا پهلوی همراه شده و او در این باره گفت که مایه شرمساری است که دولت فردریش مرتس در جریان سفرش به این کشور پیشنهاد دیداری نداده است.رضا پهلوی در این باره اظهار داشت: «از اختیار خود استفاده کنید. به عنوان دموکراسی، شما حق دارید با هر کسی که می‌خواهید صحبت کنید.»
فیگارو به نقل از یک کارشناس مسائل ایران افزود که رضا پهلوی در طول جنگ «تا حد زیادی محبوبیتش را از دست داد.» وی در این باره افزود: «او از گزینه‌های افراطی حمایت کرد و حتی یک کلمه هم با قربانیان غیرنظامی (در بمباران‌های اسرائیل و آمریکا) ابراز همدردی نکرد. رضا در مسیر صعودی قرار ندارد.»#ایران #رضا_پهلوی#سس_خرسی#آلمان#مرتسبا دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس در جریان آخرین تحولات جهان قرار گیرید.
19:20 - 3 اردیبهشت 1405

4 إعادة النشر45 التفاعل
187٫8k من المشاهدات


38 الإجابة

‌دوست‌ صورة الملف الشخصي
@dooste_khoob3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
جالبه حتی منافقین هم مخالف این شخص هستند.دیگه واقعا چقدر آدم باید احمق باشه که از این عوضی طرفداری کنه.

@user1775474473573 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
ملاقات با مرتس که هیچ ، ترامپ حتی حاضر به یه تماس تلفنی با این شخص نشده ، پارلمان اروپا هم دست رد بهش داده و تو جلسه بهمن دعوتش نکردند سخنرانی کنه ، کلا کسی ادم حسابش نمی کنه.

‌امین یزدان پناه‌ صورة الملف الشخصي
@Amin_Y3 اردیبهشت 1405
زبالة بن آشغال بن مزبلهسسها حیف شد؛ اون جوون سس قرمز رو ریخت تو زباله

@Victor_from_God3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
اون سس خرسی یک نمونه ادم خائن بی غیرت بدون خانواده و مجموع احمقیت می باشد حالا طرفداراش رو تصور کنید 🤣🤣 بهتر بزارندش سیرک برنامه اجرا کنه با خرس ها

@pinkpanthereabi3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
با آقا سیبیلوی آلمانی هم صحبت کرد خخخخ

@user170816291633 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
سس خرسی 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂

@user1775474473573 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
اخه اینها هم دو دو تا چهارتا می کنند میبینن اپوزیسیونی که دعوت به حمله وطن می کنه چرا باید بهش بها بدن ؟ مگه سال ۵۷ با دعوت حمله نظامی رژیم عوض شد ؟ نلسون ماندلا با جنگ مگه تغییر ایجاد کرد ؟ گاندی ؟ مارتین لوتر مگه با خشونت تغییر فرهنگی ایجاد کرد ؟ میبینن مشخصه های یک رهبر نداره و بهش بها نمیدن

‌فرزند ایران زمین‌ صورة الملف الشخصي
@user1772392509883 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
🤣🤣🤣👏🏻👏🏻👏🏻

‌شهروند گمنام‌ صورة الملف الشخصي
@Ba30iji3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
قیافه دلقک ربع پهلوی دیدن داره 😂🤣😁

‌پیروز‌ صورة الملف الشخصي
@PiroozTheGreat3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
سس ریختن روش خوشش اومده

‌بهروز پارسی 🇮🇷‌ صورة الملف الشخصي
@Behruz103 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
.من خودم همیشه به این دلقک میگم سس‌خرسی اما از خبرگذاری رسمی کشور توقع میره با ادبیات فاخر تری صحبت کنه.#سس_خرسی.

@user1773890610654321943 اردیبهشت 1405
آخی مرتس باهات حرف نزد؟اشکال نداره .تو با خود آدولف مصاحبه کردی😂😂😂😂😂🤌

@user17091014676710440873 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
سس خرسی رو هیچ کس گردن نمیگیره 😂😂😂

‌Unknown‌ صورة الملف الشخصي
@iran883 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
چهره کریه رضا پهلوی با سس گوجه فرنگی که روی گردنش ریخته! عجب قابی 🙌

@al_aghsa3 اردیبهشت 1405
دور افتاده گدای برای اربابش اسرائیل، خدا دشمنان ایران بیش از این خار بکند

@Ando403 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
اولین جانباز گارد جاویدان که خود شاهتون شد!از فردا همین درصد ایثارگری رو هر روز تو سرتون میزنه که بخاطر ایران و شما این از خود گذشتگی رو کرده...

‌ایرانی‌ صورة الملف الشخصي
@Iraniiiiiiiiiiiiii3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
چقدر دیگه باید تحقیر شی تا بفهمی آنتن نمیدی؟ چهارتا دلقکیم که دورتن و بالا پایین میپرن یا احمقن یا خوب میشناسنت که چقدر احمقی و اگه یک میلیونیوم درصد شانسی برای برگشت داشته باشی حسابی ازت بدوشن! برو دنبال بازیت پسر جان تورو چه به این کارا آخه

@user17091015341881768233 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
تا دیروز، اکونومیست به این بدبخت می گفت"احمق مفید"😂الان دیگه استفاده‌ش تموم شده و شده"احمق مضر"🤣

‌حسین‌ صورة الملف الشخصي
@Hosseen3 اردیبهشت 1405
تعليقًا على
حداقل با نامزدای همسرش که میتونه ملاقات کنه🤣🤣🤣