مردم علیه دشمن خارجی مبعوث شدند ولی نیاز به بعثتی دیگر علیه سازشکاران هست که خطر آنها از آمریکا بیشتر است. مردم همچون سال ۵۷ که شاه وابسته به آمریکا را از ایران اخراج کردند حال هم باید خودشان آستین ها را بالا بزنند و مهره های دست نشانده غرب را از کشور بیرون کنند.