ادعای والاستریتژورنال درباره شرط ایران برای مذاکرات
یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع آگاه مدعی شده ایران به طرفهای میانجیهای منطقهای اطلاع داده شرط مشارکت این کشور در مذاکرات پاکستان برقراری آتشبس در لبنان است.
حتما منتظر نشستید تا جواب پیامکتون بیاید!این وسط تکلیف اون شش زایشگاه و اون همه خون های دیگری که تو لبنان ریخته شده چی میشه؟شایدم قراره دلاری با پولهای گرفته نشده از تنگه هرمز جبران شه؟مردم انتظار موشک باران بی وقفه اسرائیل را دارند همین و بس!