خدا حفظشون کنه بتوانند زندگی کنند.
@user170910000066902264516 فروردین 1405در پاسخ بهخوب پس اوضاع رشد جمعیت اونقدری که میگفتن بد نیست سالی خدا رو شکر تقریبا ۸۰۰-۹۰۰ هزارتا تولد داریم و سالی حدود ۴۵۰ هزار تا فوتی.
@mhossein2616 فروردین 1405در پاسخ بهپدر مادر وسط جنگ چی فکر کردن با خودشون که تصمیم گرفتن بچه دار بشن ؟
@Amirhosein7816 فروردین 1405در پاسخ بهخوبه نشون میده در طول سال احتمالا حتی کمتر از ۷۰۰ هرار تولد رو داشته باشیمو حدود ۴۰۰ هزار رشد جمعیت خالصیعنی رشد جمعیت 0.44 درصد
@user170910009111683845116 فروردین 1405در پاسخ بهماشاالله، خدا عاقبتشون را به خیر کند و ایرانیان اصیلی باشند که در فرهنگ غنی اجدادشان به خوبی تربیت می شوند . انشاالله
@HanaBahar16 فروردین 1405در پاسخ بهحالا تا الان ساختین فدای سرتون و قدم نورسیده هم مبارک، اما تروخدا تو این جنگ بچه درست نکنید. گناه دارن این فرشتهها
@user17128882956616 فروردین 1405در پاسخ بهدستمریزاد به کادر متعهد و باشرف درمان ...امیدوارم ملت و دولت بعد از جنگ قدردان باشند ...
@user170910037628885143716 فروردین 1405در پاسخ بهانشاءالله خدا نسل ما را زیاد پر برکت و صالح نماید .
@Arma_sadeghmohseni16 فروردین 1405انسان در زمان استرس ممکنه *** بیشتر بخواد، کد استمرار نسل بعد رو روشن میکنه