تولد بیش از ۷۲ هزار نوزاد در جنگ رمضان

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ تحمیلی در ۹ اسفند ۱۴۰۴ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵، بیش از ۷۲ هزار تولد در کشور به ثبت رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان ثبت احوال، محمد جمالو با اشاره به آمار مرکز رصد جمعیت کشور، گفت: در این بازه زمانی در مجموع ۷۲ هزار و ۵۱ واقعه ولادت در کشور ثبت شده که از این تعداد، ۳۴ هزار و ۷۲۴ نوزاد دختر و ۳۷ هزار و ۳۲۷ نوزاد پسر بوده‌اند. وی همچنین افزود: بر اساس این آمار، استان خراسان رضوی با سهم ۱۰.۹ درصدی بیشترین تعداد ثبت ولادت را داشته و پس از آن استان‌های سیستان و بلوچستان با ۹.۳ درصد و خوزستان با ۸.۶ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.#تولد#جنگ
16:45 - 16 فروردین 1405
جامعه




15 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei16 فروردین 1405
در پاسخ به
خدا حفظشون کنه بتوانند زندگی کنند.

@user170910000066902264516 فروردین 1405
در پاسخ به
خوب پس اوضاع رشد جمعیت اونقدری که میگفتن بد نیست سالی خدا رو شکر تقریبا ۸۰۰-۹۰۰ هزارتا تولد داریم و سالی حدود ۴۵۰ هزار تا فوتی.

تصویر نمایه‌ی ‌فرشته رجبی‌
@Fereshteh_rajabi16 فروردین 1405
در پاسخ به
آینده سازان ایران عزیزم.

@mhossein2616 فروردین 1405
در پاسخ به
پدر مادر وسط جنگ چی فکر کردن با خودشون که تصمیم گرفتن بچه دار بشن ؟

@Hasan_hami16 فروردین 1405
در پاسخ به
الهم صل الله محمد و آل محمد

@Amirhosein7816 فروردین 1405
در پاسخ به
خوبه نشون میده در طول سال احتمالا حتی کمتر از ۷۰۰ هرار تولد رو داشته باشیمو حدود ۴۰۰ هزار رشد جمعیت خالصیعنی رشد جمعیت 0.44 درصد

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Mohammad_mz16 فروردین 1405
در پاسخ به
فارس عزیز این اتفاق ارادی نبوده که داری بهش افتخار میکنی.

@user170910009111683845116 فروردین 1405
در پاسخ به
ماشاالله، خدا عاقبتشون را به خیر کند و ایرانیان اصیلی باشند که در فرهنگ غنی اجدادشان به خوبی تربیت می شوند . انشاالله

@user1773831562516 فروردین 1405
در پاسخ به
روزی دو هزار نوزاد واسه ایران خیلی خیلی کمه

@HanaBahar16 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا تا الان ساختین فدای سرتون و قدم نورسیده هم مبارک، اما تروخدا تو این جنگ بچه درست نکنید. گناه دارن این فرشته‌ها

تصویر نمایه‌ی ‌جواد شاه‌
@user17128882956616 فروردین 1405
در پاسخ به
دستمریزاد به کادر متعهد و باشرف درمان ...امیدوارم ملت و دولت بعد از جنگ قدردان باشند ...

تصویر نمایه‌ی ‌9**0255‌
@user170910037628885143716 فروردین 1405
در پاسخ به
انشاءالله خدا نسل ما را زیاد پر برکت و صالح نماید .

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel16 فروردین 1405
در پاسخ به

این خبر حذف شده است.


تصویر نمایه‌ی ‌صادق محسنی‌
@Arma_sadeghmohseni16 فروردین 1405
انسان در زمان استرس ممکنه *** بیشتر بخواد، کد استمرار نسل بعد رو روشن میکنه