با ادامه این وضع فقط کافی‌نتی‌ها رو بیکار میکنید، زحمات برنامه‌نویسا رو به باد میدید،‌ بیشتر مردمو افسرده میکنید، زندگی افرادی که کارشون به اینترنت وابسته بوده رو نابود میکنید. چجوری روتون میشه قطع اینترنتو توجیح کنید؟‌ وقتی هیچ تاثیری نداشته و سیستماتون هک میشن و مردمم با ماهواره از همه چی خبر دارن
15:12 - 25 اسفند 1404

18 واکنش
930 بازدید