4 بهمن 1404

این پادگان به پارک تبدیل می شود

پس از سه دهه انتظار، اراضی پادگان ۰۶ سرانجام با توافقی میان شهرداری تهران و ارتش آزادسازی شد.
پادگان سمت ما هم به باشگاه ورزشی تبدیل شدعلت خاصی داره این تغییر کاربری‌ها؟
13:59 - 4 بهمن 1404

2 واکنش
5239 بازدید



1 پاسخ

@Meysam24 بهمن 1404
در پاسخ به و
مطابق قانون پادگان های نظامی باید به خارج از شهر ها منتقل بشن