8 بهمن 1403

کمیسیون امنیت ملی در بیانیه‌ای لغو انتصاب ظریف را خواستار شد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که هرگونه اظهار و بیان مواضع نظام در حوزه بین الملل و سیاست خارجی برعهده مسئولان دیپلماسی کشور به ویژه وزیر امور خارجه است و اظهارات مخدوش و غیرمسئولانه از سوی افراد غیرمسئول، تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست.
این مجلس متاسفانه شان منزلت و حیثیت سیاسی خودش را از دست داد همان موقع که دربست به وزرای دولت رای اعتماد داد !! این وفاق دولت هم چون صداقت درش نیست تبدیل به شکاف و دو دستگی در کشور میشه ! متاسفانه دستگاهها به وظائف خودشان عمل نمیکنند ، چطور ممکنه فردی غیر قانونی بر جایگاه مهمی تو کشور تکیه بزند حرفهای نفاق آلود وتفرقه انداز و دشمن شادکن بزند که موجب تضعیف کشور شود آب هم از آب تکان نخورد !؟؟؟ بنام وفاق و حفظ آرامش و جلوگیری از دوقطبی و اختلاف دارند همه چی رو به باد میدهند ،قوه قضا خوابید !؟
10:02 - 8 بهمن 1403

22 واکنش
3921 بازدید