واژگونی سواری پژو پارس با یک کشته و یک مصدوم در فراشبند

رئیس جمعیت هلال احمر فراشبند گفت: به علت واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در محورهای مواصلاتی فراشبند یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امید خسروی در خصوص این خبر بیان کرد: درساعت ۱۶:۴۸ روز سه شنبه مورخه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲، گزارشی از مرکز اورژانس مبنی بر واژگونی سواری پژو پارس در کیلومتر ۵۵ جاده فیروزآباد-جم دریافت گردید. وی افزود: سریعا ۳ تن از نجاتگران تیم امداد و نجات پایگاه جاده ای شهدای فراشبند با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. خسروی ادامه داد : نجاتگران پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی و تثبیت صحنه، به ارائه کمک های اولیه به مصدوم و رهاسازی جسد گرفتار که شامل یک آقا بود، اقدام نموده و مصدوم را جهت ادامه درمان تحویل عوامل اورژانس دادند. پایان پیام/پ
تصادف
15:39 - 20 دی 1402

2 Reposts
67 Views


1 Reply