لیگ برتر بسکتبال بانوان| برتری ذوب‌آهن و بینالود در هفته نهم

هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن و بینالود خودرو پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه با ۲ دیدار پیگیری شد که تیم‌های ذوب‌آهن و بینالود خودرو حریفان خود را شکست دادند.  در نخستین دیدار این هفته ذوب‌آهن اصفهان مقابل کنکو تهران به میدان رفت و با نتیجه ۹۶ بر ۴۴ به پیروزی رسید. انیس مرادی با ۱۶ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۳۵ بهترین بازیکن شد. داتیس یزد هم به مصاف بینالود خودرو نیشابور رفت و این دیدار را با نتیجه ۷۱ بر ۴۲ واگذار کرد. مبینا فیضی با ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و کارایی  ۲۹ بهترین بازیکن این دیدار شد. همچنین، دیدار معوقه تیم‌های پالایش نفت آبادان و مهرسان تهران در هفته نهم برگزار شد و در نهایت مهرسان تهران موفق شد با نتیجه ۸۰ بر ۴۸ تیم حریف را شکست دهد. شادی عبدالوند با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ توپ ربایی و کارایی ۱۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. پایان پیام/
بسکتبال بانوان
17:42 - 5 يناير 2024

3 إعادة النشر
150 من المشاهدات


1 الإجابة