دیپورت افاغنه غیر مجاز
با یک آمار حدودی نزدیک به 10میلیون افغانی غیر مجاز در ایران زندگی میکنن و از یارانه های ایرانی ها مثل آرد و بنزین و سوخت و مسکن وووو استفاده میکنن چرا باید با وجود بیکاری و فقر در کشور خودمون شاهد حضور این حجم از افغانی ها در ایران باشیم؟؟؟ چرا دولت فکری برای اخراج این ها نمیکنه؟؟؟
16:39 - 4 مهر 1402